نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرمان گشایش یافت

کرمان - ایرنا - نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی عصر یکشنبه با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان در محل حسینیه ثارالله کرمان کشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در راستای جهاد تبیین مهم‌ترین دستاوردهای سال‌های گذشته کسب شده در حوزه های مختلف صنعتی، دفاعی، زیرساختی، کشاورزی و غیره را برای آشنایی دانش آموزان و نسل جوان برپا شده است.

سیاه نمایی دشمن عملیات واهی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه افتتاح و بازدید از نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه دشمنان درصدد هستند با جنگ‌روانی نا امیدی را در میان جوانان ما ترویج کنند، برگزاری چنین نمایشگاه های و نشان دادن دستاوردهای جوانان کشور به دانش آموزان و مخاطب نمایشگاه، ثابت می کند که از لحاظ هوش و پشتکار مسلمانان از قدیم الایام می توانستند، کارهای بزرگی انجام دهند.

سردار محمد علی نظری افزود: جوانان ما در عرصه های مختلف در حال فعالیت هستند و سیاه نمایی دشمن یک عنلیات واهی و توهم است.

وی تاکید کرد: دانش آموزان ما با دیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی می فهمند که امید به آینده وجود دارد و با بهره گیری از تجربیات و سرلوحه دادن پیشرفت ها به آرمان اصلی یعنی تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنند.

نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرمان گشایش یافت

روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۱۴ غرفه

یکی از مسئولان برگزار کننده این‌نمایشگاه گفت: ۱۴ غرفه در نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی داریم که در زمینه های علوم، کشاورزی، نانو، هسته ای و غیره پیشرفت ها و دستاوردها برای دانش آموزان را بیان می کند.

سمیه قربانی تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه جهاد تبیین مقام معظم رهبری، امید آفرینی و آشنایی نسل جوان با پیشرفت های انجام شده کشور توسط متخصصان، دانشمندان و سایر اقشار است.

وی با اشاره به اینکه گروه های مردم نهاد در برپایی این‌نمایشگاه نقش داشتند اظهار داشت: نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی از امروز ۱۷ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۴ اردیبهشت ادامه دارد و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در حسینیه ثارالله برپا است.

قربانی خاطرنشان کرد: بازدید از نمایشگاه فعلا برای دختران دانش آموز مدارس پیش بینی شده است و تصمیم داریم اگر شرایط فراهم باشد نمایشگاه را در سطح عمومی نیز برگزار کنیم.

حسینیه ثارالله شهر کرمان در جنب میدان شورای این شهر قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha