بازدید یک ساعت و نیمه رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور

تهران - ایرنا - رهبر انقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه - ۲۱ خردادماه - به مدت یک ساعت و نیم از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲، از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

رهبر انقلاب پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور گفتند: «واقعاً ممنونم از دانشمندان و مسئولان و فعالان این صنعت که امروز این دیدار خوب را و این نمایشگاه عالی را برای ما تدارک دیدند. بسیار نمایشگاه خوبی بود. خشنود کننده و دلگرم کننده و بشارت‌بخش بود.»

در این بازدید که محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان حضور داشتند و اسلامی درباره آخرین دستاوردهای این سازمان توضیحاتی به رهبر انقلاب ارایه کرد.

در این نمایشگاه مهمترین دستاوردهای متخصصان و محققان دانش هسته‌ای در بخش‌های مربوط به زندگی مردم به‌ویژه در حوزه‌های «پزشکی»، «دارویی»، «صنعتی»، «کشاورزی و غذایی»، «انرژی، آب و ساخت نیروگاه» و «زمین‌شناسی» به نمایش در آمده بود.

دستیابی دانشمندان ایرانی به «فناوری و دانش بومی در چرخه سوخت هسته‌ای» از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود که در هر بخش محققان و متخصصان، توضیحات لازم را به رهبر انقلاب اسلامی ارائه دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha