عاملان قدرت‌نمایی پارک شاهد کرمانشاه زمین‌گیر شدند

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری چهار عامل قدرت‌نمایی و اخلال در نظم و امنیت عمومی این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علیرضا دلیری» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه حین گشتزنی در حوالی پارک شاهد کرمانشاه بودند که مشاهده کردند چهار نفر سوار بر یک دستگاه خودرو پژو، با در دست داشتن شمشیر و چماق اقدام به قدرت نمایی در ملاء عام می کنند.

وی ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه و به منظور صیانت از امنیت مردم به سرعت وارد صحنه شده و با وجود اینکه حمله این افراد با کمک ماموران یگان امداد هر چهار نفر را قاطعانه و با اقتدار دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به انتقال افراد دستگیر شده به کلانتری، از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی آن ها به دستگاه قضائی خبر داد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: چنین افرادی مطمئن باشند نمی توانند با اقدامات هنجارشکنانه نظم و امنیت شهر را به هم بریزند و در نهایت گرفتار قانون شده و به سزای عملشان خواهند رسید.

موتورسیکلت های قاچاق با ارزش میلیاردی در جوانرود کشف شدند

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف و توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در این شهرستان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم شهروندان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ «بهروز فخری» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی جوانرود موفق به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مدارک قانونی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ارزش ۱۵ میلیارد ریال می رسید، شدند.

فرمانده انتظامی جوانرود در پایان از انتقال موتورسیکلت های قاچاق به پارکینگ خبر داد و گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال شد.

۳۸ فقره سرقت در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان در نیمه اول خرداد امسال ۳۸ فقره انواع سرقت کشف و ۲۱ سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ "حیدر حق جویان" اظهار داشت: از دیگر اقدامات انجام شده در نیمه اول خرداد امسال می توان به کشف بیش از ۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و جمع آوری ۱۱ معتاد متجاهر از سطح شهرستان اشاره کرد.

وی گفت: توقیف ۲۲ دستگاه خودرو متخلف از دیگر اقدامات انجام گرفته پلیس کنگاور در این مدت بوده است.

کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در ثلاث باباجانی 

 فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از توقیف سه دستگاه خودرو و کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در این شهرستان به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی میرآباد و ایستگاه بازرسی شهید علیزاده در ماموریت های جداگانه موفق به شناسایی و توقیف ۳ دستگاه کامیون و وانت نیسان حامل چوب قاچاق شدند.

سرهنگ «شهرام کسانی» با بیان اینکه در بازرسی های انجام گرفته ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال کشف شد، افزود: سه نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کشف ۲۷۵ فقره سرقت در کرمانشاه

ماموران پلیس شهرستان های مختلف کرمانشاه موفق به کشف ۲۷۵ فقره سرقت و دستگیری ۱۷۲ سارق شدند.
بیشترین سرقت های کشف شده مربوط به قطعات و محتویات خودرو و کابل و سیم برق بوده است.

همچنین ۱۷۲ سارق نیز با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، صحنه، سنقروکلیایی، کنگاور، روانسر، پاوه، هرسین، دالاهو، جوانرود و پلیس آگاهی کشف شد.

کشف ۱۵ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتور مسروقه، ۲ فقره سرقت منزل و ۳ فقره سرقت مغازه از دیگر اقدامات انجام شده ماموران پلیس در راستای امنیت بخشی بوده است.

دستگیری سارقان کابل برق و مغازه در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای کابل برق و مغازه و اعتراف آنها به ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل برق و مغازه در شهرستان صحنه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای شده و در عملیات هایی جداگانه آن ها را دستگیر کردند.

وی در پایان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت از معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha