عاملان تیراندازی منجر به جرح در شهرک نوکان کرمانشاه دستگیر شدند

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ۲ شروری که در شهرک نوکان اقدام به تیراندازی و زخمی کردن ۳ نفر کرده بودند، با اقتدار و اشراف بالای اطلاعاتی ماموران پلیس دستگیر شدند.

به گزارش بامداد یکشنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در خیابان اسکندر نوکانی شهرک نوکان کرمانشاه تیمی از ماموران کلانتری ۲۱ نیایش به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که ۳ نفر در محل یاد شده سوار بر یک دستگاه پراید به سمت افراد تیراندازی کرده اند که در نتیجه آن ۳ نفر از ناحیه پای راست و چپ، قفسه سینه و پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

دلیری با بیان اینکه افراد زخمی در مراکز درمانی تحت مراقبت قرار دارند، افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه ۲ تن از عاملان تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه عامل سوم تیراندازی شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد، گفت: ۲ شرور دستگیر شده دیگر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

عاملان تیراندازی شهرک تعاون کرمانشاه دستگیر شدند

وی همچنین از دستگیری سه شرور خبر داد که مقابل هتل آزادگان شهرک تعاون اقدام به تیراندازی کرده بودند.

دلیری اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در شهرک "تعاون" کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹طاقبستان و سرکلانتری شمال پس از حضور در محل و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه هر سه عامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی منجسم آنها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تیراندازی به خاطر اختلافات قبلی رخ داده است، افزود: در بازرسی از مخفیگاه اشرار دستگیر شده که در همین شهرک تعاون واقع بود، یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک تیغه خشاب و ۱۰ عدد فشنگ کشف شد.

دلیری همچنین از معرفی عاملان تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک ۵ ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

دستگیری شرور عربده کش در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از دستگیری یک شرور عربده کش در چهار راه رشیدی کرمانشاه با حضور به موقع پلیس و اقتدار ماموران خبر داد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه شخصی در چهار راه رشیدی اقدام به عربده کشی و ایجاد اخلال در نظم عمومی کرده است، به سرعت در محل حاضر شدند.

دلیری افزود: ماموران پس از حضور در محل به شرور ۲۱ ساله ای برخورد کردند که با یک قبضه شمشیر در حال عربده کشی و فحاشی و ایجاد رعب و وحشت میان مردم بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران با دیدن این صحنه بلافاصله نسبت به خلع سلاح این شرور اقدام و وی را دستگیر کردند.

وی در پایان با اشاره به معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم، از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و اراذلی خبر داد که با هر نیت و انگیزه ای اقدام به ایجاد اخلال در نظم عمومی می کنند.

دستگیری چهار نفر از اشرار و اراذل در اسلام آبادغرب

ماموران انتظامی اسلام آبادغرب در عملیاتی موفق به دستگیری چهار نفر از اشرار و اراذل و اوباش در شهرستان اسلام آبادغرب و کشف تعدادی قمه و شمشیر از آن ها شدند.

ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب در راستای برخورد با اشرار و مخلان نظم عمومی جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.

در همین راستا ماموران توانستند چهار نفر از اراذل و اوباش که در پارک ملت اسلام آبادغرب برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند شناسایی و در عملیاتی منسجم آن ها را دستگیر کنند.

 از افراد دستگیر شده چهار قبضه شمشیر نیز کشف و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم خبر داد.

ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه همچنین در راستای برخورد با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز موفق به کشف چهار قبضه سلاح شکاری شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha