۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85134634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معابر درون شهری البرز لغزنده است / رانندگان با سرعت مطمئنه برانند

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلاب درمعابر شهری این استان ، از رانندگان خواست برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند.‏

سرهنگ "حمدالله رحمتی پور" شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : با توجه به بارندگی شدید در استان البرز، تیم‌های پلیس راهور به منظور روانسازی و پیشگری از بروز حوادث و ایجاد راهبندان ‏در سطح شهرستانهای استان حضوری فعال خواهند داشت‌.

وی اضافه کرد: اکنون به سبب بارش شدید باران برخی معابر درون شهری کندی تردد وجود دارد که می طلبد رانندگان از عجله وشتاب پرهیز کنند.
رحمتی پور افزود: برابر ماده ۱۶۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، تردد موتورسیکلت و دوچرخه در این شرایط با توجه به لغزنده بودن راهها ممنوع است و با توجه به عدم وجود سطح اتکای کافی لاستیک‌ها و لغزنده بودن مسیر و از سوی دیگر احتمال بروز خطرات جدی از قبیل واژگونی، وقوع تصادفات و حوادث مختلف، راکبین موتورسیکلت و دوچرخه از تردد در زمان بارندگی و لغزنده بودن معابر خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن همکاری با عوامل پلیس راهور ، توجه کامل به جلو و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی و با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha