پروژه چهار طرفه کردن محور سنقر - بیستون ۶۰ درصد رشد فیزیکی دارد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اعلام اینکه این پروژه در سه قطعه در حال انجام است، گفت: از سمت بیستون هفت کیلومتر و از سمت سنقر نیز ۲۲ کیلومتر پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «شهرام آهکی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه چهارطرفه کردن محور سنقر - بیستون، در جمع خبرنگاران افزود: عمده‌ترین عملیات انجام شده در این پروژه، گردنه «مله‌ماس» است؛ برش‌های سنگی که در این ناحیه صورت گرفت کار بسیار سنگین و زمان‌بری بود که با موفقیت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه کل اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه ۲۲۰ میلیارد تومان است، افزود: این پروژه در سال ۱۳۹۸ تصویب شد که با کمربندی سنقر هم اعتبار است و کل هزینه انجام شده تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در صورت تخصیص به موقع بوجه پنج کیلومتر دیگر از این پروژه تا نیمه مرداد ماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

پروژه چهار طرفه کردن محور سنقر - بیستون ۶۰ درصد رشد فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اضافه کرد: در صورت تامین به موقع بودجه ۲۴ کیلومتر دیگر از این پروژه تا پایان آبان ماه سال جاری بهره برداری می شود.

آهکی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه دست اندکاران به صورت ۲ شیفت مشغول کار هستند، افزود: مشکل تامین آسفالت و تملک اراضی کشاورزانی که این محور از زمین های آنان می گذرد از دیگر مشکلات عمده این پروژه است.

استاندار کرمانشاه به همراه معاونین و بیش از ۱۰ نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی امروز مهمان مردم سنقروکلیایی هستند.

پروژه چهار طرفه کردن محور سنقر - بیستون ۶۰ درصد رشد فیزیکی دارد

حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا، بازدید از طرح های مسکن ملی و سراب سنقر، حضور در جلسه شورای اشتغال و شورای اداری از جمله برنامه های استاندار و هیات همراه در این سفر است.

شهرستان سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha