اردوی مشترک تیم‌های ملی شمشیربازی ایران و عراق در سرعین برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل از برگزاری اردوی مشترک تیم ملی بزرگسالان شمشیربازی کشورمان (اسلحه اپه) با تیم ملی شمشیربازی عراق در سرعین خبر داد.

هادی صباغی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی مشترک تیم ملی بزرگسالان شمشیربازی کشورمان (اسلحه اپه) با تیم ملی شمشیربازی عراق از روز جمعه ۱۹ خردادماه تا روز دوشنبه ۲۹ خردادماه به مدت ۱۰ روز در سرعین برگزار و ورزشکاران ۲ تیم تمرین‌های خود را در سالن فجر این شهر زیرنظر مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی شمشیربازی عراق به همراه کادر فنی متشکل از ۹ نفر هستند، اظهار کرد: اعضای تیم ملی شمشیربازی ایران نیز در این اردو ۶ نفر هستند.

وی گفت: از این تعداد پنج ورزشکار و یک سرمربی تیم ملی کشورمان است ، سه ورزشکار از اعضای تیم ملی کشورمان از استان اردبیل، یک ورزشکار از استان زنجان و یک ورزشکار دیگر نیز از استان اصفهان هستند.

رئیس هیات شمشیر بازی استان اردبیل بیان کرد: تیم ملی ایران روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه به مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود.

صباغی اضافه کرد: با اعزام تیم ملی شمشیربازی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی شمشیربازی (ب) ایران به این اردو ملحق و با تیم ملی عراق اردو را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این اردو اندیشیده شده است، ادامه داد: امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های ملی شمشیربازی کشورمان و عراق باشیم.

سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی برخی کشورهای جهان مطرح است.

ارتفاع از سطح دریا ، آب و هوای مطبوع و امکانات مناسب گردشگری باعث شده هر سال بهار و تابستان بسیاری از تیم‌های ورزشی از جمله تیم‌های فوتبال لیگ برتری تا تیم‌های ملی وزنه‌برداری ، کشتی ، اسکی روی چمن و دوچرخه‌سواری اردوی آمادگی خود را در استان اردبیل برگزار کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha