استاندار اردبیل بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌های خالی بخش درمان استان تاکید کرد

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت‌های خالی بیمارستان‌های این استان در سایه مدیریت صحیح منجر به ارائه خدمات بهتر ، مناسب‌تر و بیشتر به مردم منطقه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سیدحامد عاملی روز سه‌شنبه در بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان‌ امام خمینی(ره) اردبیل اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار مهمی در بیمارستان‌های استان وجود دارد که با استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها می‌توان ارائه خدمات به بیماران مراجعه کننده به این بیمارستانها را ارتقا داد.

وی یادآورشد: ظرفیت‌های خالی در مراکز درمانی اردبیل وجود دارد و با استفاده از آن می‌توان حدود ۱۸۰ تخت درمانی به مجموعه خدمات بخش بهداشت و درمان استان اضافه کرد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل برنامه‌ریزی مناسبی را در این حوزه داشته باشد ، هر چند اقداماتی در این زمینه شروع شده است.

عاملی با بیان اینکه در شهرستان‌های دیگر استان نیز بحث توسعه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تامین اجتماعی در دستور کار است، درخصوص تامین تجهیزات درمانی مورد نیاز استان گفت: از سال گذشته تاکنون سه دستگاه م آر آی به استان اردبیل وارد شده و تامین دستگاه رادیوتراپی ، طب هسته‌ای ، تجهیزات ناباروری و امکانات دیگر نیز در دست اقدام است.

وی افزود: در زمینه توسعه کمی و کیفی آمبولانس‌های مراکز بهداشتی و درمانی استان نیز تا پایان امسال اقدامات اساسی و جدی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا سید حامد عاملی در این بازدید که فرماندار اردبیل و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل نیز حضور داشتند از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران تامین تجهیزات و مشکلات و موجود در بیمارستانهای امام خمینی و امام رضا قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha