وزیر ارشاد نسبت به تکمیل یک مجتمع فرهنگی در چناران خراسان رضوی تاکید کرد + فیلم

مشهد-ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در ادامه سفر خود به خراسان رضوی از مراحل احداث یک مجتمع فرهنگی - هنری در چناران دیدن کرد و نسبت به تخصیص اعتبار و تکمیل ساخت آن تا پایان امسال قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی که روز گذشته برای شرکت در مراسم پایانی بیستمین جشنواره بین المللی فرهنگی - هنری امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بود، امروز به دعوت "حسین امامی راد"، نماینده چناران در مجلس شورای اسلامی در شهر چناران حضور یافت و از مجتمع فرهنگی - هنری میقات الرضا(ع) این شهر دیدن کرد و بر همکاریهای همه جانبه وزارتخانه، تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تا پایان سال تاکید کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مجتمع میقات الرضا چناران، تنها مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان است که ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و یک سالن اجتماعات ۴۰۰ نفره دارد.

امیر یکتا افزود: پیشرفت اجرایی این مجتمع ۸۰ درصد است که برای تکمیل ساخت آن بویژه سالن اجتماعات، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، از این میزان پنج میلیارد تومان تامین شده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نسبت به تامین پنج میلیارد تومان باقیمانده قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دیروز به مشهد مقدس سفر کرد و در مراسم پایانی بیستمین جشنواره بین المللی فرهنگی - هنری امام رضا(ع) حضور یافت، امروز صبح نیز محمد مهدی اسماعیلی در مراسم رونمایی از مسابقه کتابخوانی "خاتون و قوماندان" حضور در شهر طرقبه شرکت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha