۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۲۷
کد خبر: 85127018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: میراث فرهنگی هرسین نیازمند نگاه ویژه است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار هرسین با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی این شهرستان نیازمند نگاه ویژه است، گفت: باید زمینه و بستر رشد صنعت توریسم و جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» سه‌شنبه شب در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد خواستار نگاه ویژه به میراث فرهنگی و تاریخی هرسین شد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت ارزشمند و غنی سراب هرسین و سایر آثار و محیط های باستانی و تاریخی این شهرستان متاسفانه اقدامی که در خور و شان مردم شهرستان باشد رخ نداده است.

ایتوندی افزود: می بایست با اقدامات عملیاتی و گسترش خدمات رفاهی زمینه توسعه و تقویت صنعت توریسم در شهرستان هرسین فراهم شود.

فرماندار هرسین اضافه کرد: میراث فرهنگی هرسین با توجه با استعدادهای غنی و ارزشمندی که دارد نیازمند تغییر و یک نگاه ویژه است.

به گفته فرماندار شهرستان هرسین؛ صنعت توریسم و حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان علاوه بر معرفی هرچه بیشتر هرسین اشتغالزایی را بدنبال دارد.

در ادامه «داریوش فرمانی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه به تشریح برنامه های پیش روی این اداره کل در راستای ایجاد سایت موزه ها در استان و همچنین فروش تضمینی گلیم هرسین پرداخت.

در پایان از زحمات مهدی یوسفوند تقدیر شد و داریوش کیانی بعنوان رئیس جدید اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی هرسین معرفی گردید.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قراردارد.

نقش برجسته بیستون اثر جهانی استان کرمانشاه در شهرستان هرسین قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha