۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85125277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: تک رقمی شدن نرخ تورم از اولویت‌های برنامه هفتم توسعه است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مساله محوری، هم‌افزایی قوای سه‌گانه، تاکید بر زنجیره ارزش، پیشرفت توام با عدالت و تک‌رقمی شدن نرخ تورم از جمله اولویت‌های برنامه هفتم توسعه هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا فرهاد زیویار در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه، هفته پیش تقدیم مجلس شورای اسلامی شد عنوان کرد: پیش از این با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی، پیشنهادات لازم در محورهای مشخص، مورد بحث و مهم استان، برای درج در لایحه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شده است.

وی همچنین با تاکید بر برگزاری برنامه های منسجم ۱۴ خرداد سالگرد رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی استان همکاری‌ لازم را برای تامین امکانات و پشتیبانی از ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: دستگاه های اجرایی باید حدود مسوولیت‌های خود را برای مراسم ارتحال مشخص کنند و با استانداری و معاونت هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان هماهنگ باشند.

گفتنی است تغییر کاربری در رابطه با صنایع استان، جابجایی روستای کمندان ازنا و بررسی سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل حامل‌های انرژی از جمله موارد مطرح و مصوب شده در این جلسه بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha