۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85122113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج مرکز بهداشتی و درمانی در دلفان بهره‌برداری شده است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه سال گذشته بیش از پنج مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان سلسله بهره برداری شده است.

به گزارش‌ ایرنا دکتر یحیی ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری مرکز جامع سلامت شهید رجایی دلفان که با حضور بهروز رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: در طول سه سال اخیر انقلاب عظیمی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: در این مدت بیش از پنج مرکز بهداشتی درمانی افتتاح شده و یا در حال احداث است.
وی با بیان اینکه در شهرستان دلفان پیشرفته‌ترین تجهیزات نظیر MRI ، ICU،CCU و توسعه بخش‌های بیمارستانی را داشتیم، افزود: این درحالی که عمق محرومیت در شهرستان زیاد است و تعداد تخت‌ها نسبت به تعداد جمعیت نصف نرم کشوری است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار داریم مقدمات کار ایجاد بیمارستان دوم شهرستان دلفان به کمک رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجموعه وزارت بهداشت انجام و به سازمان برنامه ابلاغ شده با پیگیری‌های معاون توسعه وزارت بهداشت مجوز ماده ۲۳ آن اخذ و در ردیف بودجه ۱۴۰۲ گنجانده شود.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۵ خانه بهداشت و چهار مرکز بهداشتی درمانی (هفت چشمه، روستای گاوکش، کاظم آباد و شهر برخوردار) در شهرستان دلفان تامین اعتبار شده و در حال احداث و یا در حال بسته شدن قرارداد با پیمانکار است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مرکز ستاد تجمیع شبکه بیان کرد: با پیگیری های انجام شده تامین اعتبار و در سامانه ثبت و به پیمانکار واگذار شدند.
ابراهیمی بیان کرد: این مرکز ستاد تجمیع شبکه، پروژه‌ عظیمی است که در توسعه شهرستان می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

مرکزخدمات جامع سلامت روستایی و شهری شهید رجایی دلفان با زیربنای ۲ هزارو ۴۳۲متر مربع سازه ۲ طبقه در مجموع ۷۷۴ متر مربع، هفت میلیارد تومان اعتبار ساخت و ۲۱ هزار و ۴۷۰ نفر و ۳۰ روستای نورآباد تحت پوشش دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha