شرکت نفت گچساران ۲۳۰ فعالیت اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی انجام داد

گچساران- ایرنا- مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: ۲۳۰ فعالیت اجرایی در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی از سوی اداره ترابری این شرکت از سال گذشته تاکنون در این شهرستان انجام شده است.

ابوالحسن غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت جاده گلزار شهید طیب روستای موگر شهر سوق، بازگشایی جاده روستای امامزاده علی(ع)، بازگشایی و تمیزکاری اطراف جاده و محوطه امامزاده بی‌بی‌حکیمه(س)، بازگشایی جاده عشایری سد چمشیر، بازگشایی و لایروبی کانال شهری مقابل مجموعه ورزشی پدخندق و کوی طالقانی از مهمترین اقدامات انجام گرفته در این مدت است.

وی بیان کرد: واحد ماشین‌آلات ترابری نفت و گاز گچساران در این مدت ۱۸ هزار و ۲۸۵ ساعت کارکرد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خدمت‌رسانی داشته است.

غلامی با بیان اینکه ترابری نفت یکی از پرکاربردترین ادارات در پیشبرد اهداف و امورات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است، گفت: اداره ترابری شرکت بهره‌برداری نفت گچساران و گاز گچساران در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌هایی در همکاری با دیگر ادارات و نهادهای خارج از وظایف محوله درون‌سازمانی، انجام داده است.

وی ابراز کرد: ادارات ماشین‌آلات، اتوبوسرانی و ترابری سنگین از واحدهای مهم و کاربردی ترابری نفت است که نقش مهم و تاثیرگذاری چه در حوزه سازمانی چه در خارج از سازمان دارند.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: واحد ترابری سنگین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز اقدامات زیادی در خصوص همکاری با مردم و نهادهای خارج از سازمان داشته است.

غلامی اظهار کرد: ترابری سنگین ۳۶۳ عملیات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در روستاهای چهار استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله بوشهر،فارس، خوزستان وچهارمحال و بختیاری در این مدت انجام شد.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۲۷۸ طرح عمرانی اداره خدمات مهندسی شرکت نفت گچساران در ۲ سال گذشته در این شهرستان انجام داد.

وی ابراز کرد: این طرح ها در زمینه بهسازی کانال‌های هدایت آب‌های فصلی ، هدایت آب‌های سطحی و کانالهای آب نواحی مختلف شرکت نفت ، تعمیرات اساسی و راه اندازی ساختمان تاسیسات صنعتی، منازل سازمانی و کارگری، نصب و تجهیز سیستم آبیاری قطره‌ای در داخل و خارج از ناحیه نفت گچساران، تکمیل زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت، بهسازی و تعویض است.

غلامی افزود: همچنین در این مدت سه هزار و ۴۹۸ جلد کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خریداری و به کتابخانه‌های این شرکت اضافه شده است.

وی تعداد کتابخانه های این شرکت را هفت باب اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۳۴ هزار جلد کتاب‌ در کتابخانه‌های شرکت نفت و گاز گچساران موجود است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha