تامین آب شرب پایدار مهمترین بحث نشست شورای شهر شهرکرد شد

شهرکرد- ایرنا-تامین آب شرب پایدار برای مرکز چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین مباحث نشست شورای شهر شهرکرد بود که اعضا شورا بر روی آن تاکید داشتند.

به گزارش ایرنا، کدورت ۲ هفته پیش آب در برخی از مناطق مرکز شهرکرد باعث شد شورای شهر شهرکرد نیز در آخرین جلسه خود درباره این اتفاق بحث و تبادل نظر کند.

رییس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: رفع کدورت آب آشامیدنی شهرکرد از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان مرکز استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه بیگی شامگاه سه‌شنبه در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد موضوع کدورت آب آشامیدنی مرکز استان را از مسوولان مرتبط پیگیری می‌کنند.

وی افزود: تامین آب آشامیدنی پایدار، سالم و بهداشتی برای شهروندان شهرکرد اکنون به‌عنوان خواسته اصلی اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از مسوولان مطرح است.

بیگی همچنین تصریح کرد: شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری بدون هماهنگی با مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد حفاری‌هایی انجام داده که خلاف بوده است و مسوولان این شرکت باید نسبت به این موضوع پاسخ‌گو باشند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه آشامیدنی برای مردم شهرکرد باید با اولویت پیگیری و عملیاتی شود.

تامین آب شرب پایدار مهمترین بحث نشست شورای شهر شهرکرد شد

ماشاءالله ایزدی تاکید کرد: کدورت و گِل‌آلودگی آب آشامیدنی شهرکرد باعث ناراحتی و گلایه‌هایی بین مردم این شهر شده است.

وی یادآور شد: مسوولان چهارمحال و بختیاری باید سیاست‌گذاری و چاره‌اندیشی برای تامین آب آشامیدنی پایدار مردم شهرکرد و رفع همیشگی این مشکل را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار دهند.

رییس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: طراحی ورودی‌های شهرکرد باید به شهرداری الزام شود.

تامین آب شرب پایدار مهمترین بحث نشست شورای شهر شهرکرد شد

محمدرضا بیاتی تصریح کرد: سامان‌دهی ورودی شرقی و اجرای ریفیوژ در این ورودی به‌همراه آسفالت برخی ورودی‌های شهرکرد در خارج از محدوده شهری از وظایف اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‍‌ای چهارمحال و بختیاری است که باید اجرایی و عملیاتی شود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری بدون دریافت مجوز از مدیریت شهری به برخی فضاهای سبز مرکز استان ورود و نسبت به حفاری اقدام کرده که خلاف بوده است.

تامین آب شرب پایدار مهمترین بحث نشست شورای شهر شهرکرد شد

مصطفی حیدری تاکید کرد: شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری برای نصب دکل‌های مخابراتی باید با شهروندان مناطق مسکونی مورد نظر توافق کند تا مسائل و مشکلات اجتماعی بروز نکند.

مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به وجود مشکلات مخابراتی در شهرکرد گفت: نصب دکل‌های مخابراتی هیچ‌گونه ضرر و زیانی برای سلامت مردم ندارند.

تامین آب شرب پایدار مهمترین بحث نشست شورای شهر شهرکرد شد

هومان محمودی جانمایی برای نصب دکل‌های مخابراتی در شهرکرد به‌منظور راه‌اندازی اینترنت‌های نسل پنجم را ضروری اعلام و تصریح کرد: راه‌اندازی هر دکل مخابراتی با هدف رفع مشکلات مرتبط با قطعی تلفن و اینترنت به ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و ۵۰ روز زمان نیاز دارد.

وی افزود: در همین راستا درخواست می‌شود تا مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برای رفع مشکلات مرتبط با جانمایی، نصب و راه‌اندازی دکل‌های مخابراتی به شرکت مخابرات استان کمک کنند.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha