۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85117733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاروان سفیران کریمه وارد اردبیل شد

اردبیل-ایرنا- همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، کاروان "سفیران کریمه" با حضور خادمان و پرچم مطهر حضرت معصومه (س) وارد استان اردبیل شدند.

به گزارش ایرنا ، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این کاروان به همت ستاد بزرگداشت روز دختر و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به اردبیل دعوت شده است.

مصطفی آمون افزود: در اولین برنامه ورود این کاروان با حضور در جوار حرم حلمیه خاتون ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور اهالی روستای آقاباقر برپا شد.

وی اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدای زن در آرامستان بهشت فاطمه، دیدار با کودکان بی سرپرست و معلول، حضور در ویژه برنامه روز دختر حوزه علمیه خواهران، دیدار با دختران شهید و حضور در جشن روز دختر ویژه دختران بی‌سرپرست و کودکان کار از برنامه‌های این کاروان در اردبیل است.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی - هنری مساجد استان اردبیل، حضور در برنامه خادم یاران رضوی در سالن ولایت، جشن روز دختر "دختران مسجدی"، دیدار با خانواده‌های اهدای عضو و عیادت از بیماران کودک و حضور در برنامه شکوه مادری از دیگر برنامه‌های این کاروان در اردبیل است.

این مقام مسئول ادامه داد: پرچم متبرک و خادمان حرم حضرت معصومه (س) در سومین روز سفر به استان اردبیل با زندانیان و بیماران بخش زنان نیز حضور خواهند یافت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: حضور در جشن ۲ هزار نفر دختران باران و زنان و دختران بی سرپرست نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

کاروان سفیران کریمه وارد اردبیل شد

در همین راستا صبح امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، خادمان و پرچم حرم حضرت معصومه (س) و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بر مزار شهدای زن استان حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه، مزار شهدای زن استان اردبیل را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

مدیر کل امور اجتماعی و خانواده استانداری اردبیل، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از جمله مسئولان استانی در این مراسم بود.

اعضای این کاروان امروز همچنین در منزل یکی از اهداکنندگان عضو حضور یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha