۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85117146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شانزدهمین دوره جشن های زیرسایه خورشید در البرز آغاز شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبر: 85117146
شانزدهمین دوره جشن های زیرسایه خورشید در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا - همزمان با آغاز دهه کرامت، شانزدهمین دوره جشن های زیرسایه خورشید در استان البرز با حضور ۲ کاروان خادمان حرم رضوی (ع) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز روز یکشنبه در حاشیه آغاز جشن های زیرسایه خورشید که با حضور کاروان خادمان حرم رضوی در کانون شهید سبحانی کرج و ادای احترام به شهدای گمنام آرمیده در این کانون برگزار شد، گفت: امسال هم مانند سال های گذشته، در دهه کرامت از تاریخ ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ میزبان ۲ گروه از خادمین حرم رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی جهت برگزاری شانزدهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید در استان هستیم.

«حمزه قزلباش» با بیان اینکه برای برگزاری این جشن ها بیش از ۳۰۰ برنامه پیش بینی شده، افزود: افتتاحیه جشن ها با حضور کاروان زیر سایه خورشید در دفتر نماینده ولی فقیه استان البرز برگزار می شود.

وی مهمترین برنامه های جشن های زیر سایه خورشید را عیادت از بیماران در بیمارستانهای استان، دیدار با زندانیان، خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان ، حضور در مراکز تولیدی و صنعتی، حضور در مساجد و هیئات مذهبی و رزمندگان، دیدار با ائمه جمعه، علما و طلاب ، دیدار با معلولین و کودکان بی سرپرست، سالمندان ، حضور در گلزار های شهدا، امام زادگان و بقاع متبرکه، دیدار با خانواده های پرجمعیت در نظرآباد و فردیس ، دیدار با نخبگان قرآنی و ورزشی عنوان کرد.

قزلباش ، حضور در جشن های مردمی در شهر ها و روستا ها، حضور در مراکز نیرو های مسلح، دیدار با خیرین و دیدار با خانواده شهید امنیت سید روح الله عجمیان از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha