تماشاخانه سیار کانون با «رینارد روباهه» به آذربایجان‌غربی رسید ️

ارومیه - ایرنا - همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نمایش «رینارد روباهه» را طی هشت اجرا در ارومیه و منطقه آزاد ماکو به روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایرنا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی روز شنبه اعلام کرد: این تماشاخانه در روز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ طی سه اجرا در منطقه آزاد ماکو و در روزهای ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد طی پنج اجرا در ارومیه این نمایش را اجرا خواهد کرد.

️بر همین اساس، روز شنبه مورخه ۳۰ اردیبهشت ماه سال‌جاری روستای آداغان شهرستان ماکو از ساعت ۱۱ صبح، مدرسه شهدای گلزار بازرگان از ساعت ۱۶ و پارک امام خمینی (ره) ماکو از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان تماشاخانه سیار کانون بود.

تماشاخانه سیار کانون، در ادامه و با حضور در شهرستان ارومیه از ساعت ۱۱ صبح یکشنبه مورخه ۳۱ اردیبهشت در پارک کوثر نوشین شهر، از ساعت ۱۶ عصر در پارک امید در خیابان دین‌پرست و از ساعت ۲۰:۳۰ در پارک گوللرباغی به اجرای نمایش «رینارد روباهه» می‌پردازد.

در سومین و آخرین روز، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه یکم خرداد محوطه بیرونی مدرسه لیلا در کشتارگاه و از ساعت ۱۶ مدرسه ریحانة‌النبی ریحان آباد شهر ارومیه میزبان تماشاخانه سیار کانون خواهند بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha