فروش سکه های نیم گرمی در قالب ۱.۵ گرمی در ملایر

همدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کلاهبرداری که سکه های نیم گرمی را از استان های مرکزی خریداری و بر چسب های یک و نیم گرمی را روی آن ها نصب و به فروش می رساند در ملایر دستگیر شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "رضا زارعی"، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان ملایر در پی اطلاع از این که فردی قصد کلاهبرداری از کسبه طلا فروش را دارد در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از عزیمت به محل، جوانی که قصد فرار داشت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و پس از بازرسی بدنی از وی، یک قبضه سلاح کلت کمری بادی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودروی متهم تعداد زیادی سکه طلا پارسیان نیم گرمی و کمتر، یک عدد اسپری فلفلی، یک عدد شوکر، دستگاه پرس، تعداد زیادی برچسب طلای یک و نیم گرمی و مبالغ زیادی وجه نقد کشف کردند.

سردار زارعی گفت: متهم در برابر مستندات و مدارک، اظهار داشت سکه های نیم گرمی را از یکی از استان های مرکزی خریداری و بر چسب های یک و نیم گرمی را روی آن ها نصب و پس از پرس کردن در استان های دیگر به فروش می رسانده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هر گونه رفتار مشکوک و موارد مشابه موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی کنند تا در دام افراد کلاهبردار که با ظاهری آراسته و چرب زبانی طعمه های خود را شناسایی می کنند قرار نگیرند همچنین زمینه ارتکاب جرم را از این شیادان سلب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha