۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85116007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی در لرستان ایجاد شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۰
کد خبر: 85116007
بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی در لرستان ایجاد شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۴۰ هزار و ۳۲۷ فرصت شغلی طی سال گذشته براساس سامانه رصد در استان ایجاد شده که نسبت به تعهد هدفگذاری ، ۱۰۳ درصد تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا "علی جهانی" روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان افزود: تعهد ثبت شده در این سامانه برای ایجاد اشتغال دستگاه های اجرایی در سال گذشته ۳۹ هزار و ۱۴۵نفر بوده است.

وی با بیان اینکه تحقق تعهد دستگاه ها در سه شهر خرم آباد ، رومشکان و دورود بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد بود اما مابقی شهرستانها بیش از ۱۰۰ درصد برآورد شد به نحوی که تحقق تعهدات اشتغال ۱۴۰۱ در شهرهای بروجرد ، پلدختر، سلسله و ازنا به ترتیب ۱۰۶,۱۱۲,۱۲۴و ۱۰۱ درصد بوده است.

وی تصریح کرد: از نظر دستگاهی نیز بنیاد برکت با ۱۴۶درصد، کمیته امداد ۱۳۴ و اتاق اصناف با۸۶ درصد بیشترین اشتغالزایی را نسبت به تعهد ثبت شده داشته اند و کمترین میزان اشتغالزایی نیز به ترتیب با ۱۴، ۳۲و ۳۸ درصد مربوط به ادارات کل منابع طبیعی تامین اجتماعی و ثبت احوال بود.

جهانی همچنین گفت: تعهد ایجاد اشتغال در استان طی سالجاری ۲۹ هزار و ۵۴۴ نفر می باشد که ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد مربوط به کمیته امداد، چهار هزار و ۵۰۰ نفر بنیاد برکت و سه هزار مورد نیز در تعهد جهاد کشاورزی است.

به گفته وی پارسال از مجموع ۱۰۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی استان ۹۲ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان پرداخت شده و مابقی در حال پرداخت است همچنین سهمیه امسال نیز ۱۳۰ میلیارد تومان می باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha