۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۵۲
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85115217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شادمانی در بیرجند پس از قهرمانی پرسپولیس + فیلم

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۵۲
کد خبر: 85115217
شادمانی در بیرجند پس از قهرمانی پرسپولیس + فیلم

بیرجند - ایرنا - شماری از شهروندان و هواداران تیم پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال با حضور در خیابان‌های شهر بیرجند به شادمانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا با پایان یافتن رقابت‌های لیگ بیست و دوم، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی تیم‌شان شامگاه پنجشنبه همزمان با سراسر کشور و شهرهای مختلف در بیرجند نیز به جشن و پایکوبی پرداختند.

هواداران پرسپولیس امشب در شهر بیرجند به ویژه خیابان معلم با در دست داشتن پرچم‌های تیم محبوب خود و نواختن شیپورهای ورزشی ابراز احساسات و شادی کردند.

شماری از شهروندان نیز به صورت پیاده و خانوادگی یا سوار بر خودرو در این مسیر حضور یافتند و تمرکز جمعیت از میدان مادر تا بوستان آزادگان بیرجند است همچنین ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در مسیر تردد خودروها، پوشش ترافیکی را برعهده داشتند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته پایانی لیگ بیست و دوم فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر نساجی مازندران به پیروزی دست یافت و هشتمین عنوان قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن گرفت. تیم‌های سپاهان با ۶۵ امتیاز و استقلال با ۶۲ امتیاز در جایگاه دوم و سوم لیگ برتر قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha