۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۳۲
کد خبر: 85115196
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اسدی: دوست نداشتم فصل را بدون مصاحبه تمام کنم/ داور جهت‌دار سوت زد

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: داور با سوت‌های خود نشان داد که می خواهد بخشی را از جامعه را خوشحال کند.

به گزارش ایرنا، رضا اسدی پس از شکست سنگین تراکتور مقابل استقلال با اشاره به اتفاقات این بازی اظهار داشت: تیم ما کامل نبود و شرایط نرمال بازی را نداشتیم. قرار بود که بعد از این بازی صحبت کنم و برخی مسائل را بگویم اما شاید خدا به جوانی‌ام رحم کرد که این شرایط رقم خورد و نمی‌توانم برخی مسائل را بگویم. تمام تلاش خود را برای برد در این بازی انجام دادیم اما نتیجه خیلی بدی رقم خورد و چیزی جز شرمندگی برای ما نماند.

وی ادامه داد: پنالتی و گل اول بازی شیرازه تیم ما را به هم ریخت. به داور گفتم که این فوتبال است و پینگ پنگ نیست. به کمک داور می‌گویم چرا آفساید را نمی‌گیری که جواب می‌دهد اول حرکت کرد ولی بعداً ایستاد. من به داور گفتم که بازیکنی که در گل تاثیرگذار است، باید آفسایدش گرفته شود. این نوع سوت زدن نشان می دهد که می خواهند یک بخشی از جامعه خوشحال باشد. نمی‌شود برای مردمی که این همه راه از تبریز به تهران آمده‌اند اینطور قضاوت کنید.

بازیکن تراکتور با اشاره به رفتار خمس نیز گفت: مربی ما روی کارت گرفتن بازیکنان بسیار حساس است از روزی که او آمده به یاد ندارم بازیکنی به خاطر اعتراض به داور کارت گرفته باشد. خمس به خوبی تیم را مدیریت کرد. رفتار خمس موجب شد تا بازیکنان ما با داور به احترام رفتار کنند. بخش بزرگی از این باخت متوجه بازیکنان تراکتور است ما اشتباه کردیم شرمنده مردم آذربایجان هستیم. بخشی هم داور مقصر است.

اسدی در خصوص تاثیر خمس در فوتبال تراکتور عنوان کرد: اوایل کار از سیستم او خوشم نمی‌آمد و با او مشکل داشتم اما نمی‌توانم انکار کنم که از این مربی چیزی یاد نگرفتم. خمس تغییرات بسیار زیادی در فوتبال من ایجاد کرد. من قصدی برای خداحافظی از تراکتور ندارم. در یک سال گذشته صحبت نکردم اما علاقه داشتم در این بازی درباره مسائل مختلف صحبت کنم. نمی‌خواستم فصل را بدون هیچ مصاحبه‌ای به پایان برسانم. منتظر شرایطم در تیم تراکتور هستم و بعد از آن به گزینه‌های دیگری فکر می‌کنم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

اسدی این را هم گفت: مردم آذربایجان نباید نگران این باشند که رضا اسدی نامی بخواهد به تراکتور بیاید، بماند یا نماند. تراکتور بازیکنان بزرگی داشته و نمی‌توان گفت که اسدی در برابر آنان بازیکن بزرگی است. مردم آذربایجان باید نگران زنوزی باشند زیرا هیچ مدیری نمی‌آید که از جیب خودش برای شادی مردم خرج کند. زنوزی هزینه زیادی برای تیم می‌کند و امکانات زیادی را فراهم کرده است و به فوتبال آذربایجان کمک می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: ما یک فصل خوب در فوتبال ایران داشتیم و هوادار تراکتور نباید فقط این یک بازی را ببیند. متأسفانه بازی آخر نتیجه خوبی رقم نخورد. یک بازی هم اینطور شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha