خمز: روی خط دفاعی تیم کار خواهیم کرد

تبریز - ایرنا - سرمربی اسپانیایی تراکتور با بیان اینکه پرس از جلو، دفاع تیم را آسیب پذیر کرده است، گفت: باید روی خط دفاعی کار کرده و آن را تقویت کنیم.

به گزارش ایرنا، پاکو خمز عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی با با گل گهر سیرجان که با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت، افزود: روشی که ما بازی می کنیم خطر گل خوردن را زیاد می کند و برای رفع این مشکل، باید گل های بیشتری بزنیم و در مقابل گل کمتری دریافت کنیم.

وی به تساوی امروز اشاره و اضافه کرد: ما امروز جلوی یک تیم خوب، فوتبال قابل قبولی بازی کردیم و به نظرم امتیازی از دست ندادیم؛ چرا که گل گهر در بالای جدول قرار دارد.

خمز افزود: قدرت تیم‌ها به کیفیت بازیکنان و کادرفنی‌اش وابسته است ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و با اینکه از حریف عقب بودیم، به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم گل برتری را هم بزنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات تیم در جناح چپ و عدم استفاده از تمامی تعویض‌ها، توضیح داد: بابت تعویض‌ها من تصمیم می‌گیرم و در مورد رزاق‌پور هم، از نوع فوتبال این بازیکن رضایت دارم.

خمز همچنین در مورد کارت های بی موردی که بازیکنان می گیرند گفت: ما سعی کرده‌ایم دریافت اخطارهای بی‌مورد را کم کنیم و پس از این نیز تصمیم جدی در این زمینه خواهیم گرفت؛ البته بازیکنان حریف هم به همان شدت بازیکنان ما اعتراض می‌کردند، ولی داور برخورد یکسانی نداشت.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تراکتور به راحتی داخل محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی می‌شوند؟ بیان کرد: این اتفاق در صورتی من را نگران می‌کند که خطاهای رخ داده واقعا پنالتی باشند، ولی بسیاری از صحنه‌ها پنالتی نیستند.
خمز در رابطه با نقل و انتقالات تراکتور، گفت: لیستی از بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه داده‌ام، یک هفته فرصت باقی مانده و باید کمی عجله کنیم به باشگاه اعلام کرده‌ام که بازیکنان جدید باید شرایط تیم را بهبود بخشند و ما می‌خواهیم بازیکنی جذب کنیم تا کیفیت تیم را ارتقا دهد.

تراکتور با کسب یک امتیاز بازی مقابل گل گهر با ۲۳ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha