۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85113738
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی کشور: شرایط را برای قاچاقچیان سخت می‌کنیم

بندرعباس - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از چند روز آینده با طرح‌ریزی جدید و تقویتی که انجام می‌شود مسیر دریا و خشکی برای پدیده زشت قاچاق برای قاچاقچیان سخت‌تر شود تا سال ۱۴۰۲، سال خوبی برای قاچاقچیان نباشد.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان روز چهارشنبه در حاشیه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی هرمزگان به خبرنگار ایرنا افزود: پدیده شوم قاچاق نه تنها به تولید لطمه می‌زند حتی اشتغال واقعی را تحت تأثیر قرار داده و متأسفانه قاچاقچیان به خود جرأت می‌دهند به واحدهای انتظامی و نفرهای انتظامی هم هجمه وارد کنند.

وی با اشاره به شهادت چند نفر از افسران نیروی انتظامی در هرمزگان،‌ ادامه داد: عزیزان ما در راه دفاع از حق مردم جان خود را از دست می‌دهند و در هرمزگان ۲ نفر از افسران شجاع این نیرو در دریا و در خشکی در راه مبارزه با همین پدیده شوم به شهادت رسیدند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همچنین تلفاتی که قاچاقچیان با تصادف به مردم وارد می‌کنند هم باید در جای خود مورد توجه قرار گیرد و به همین دلیل شب گذشته نشستی با همین موضوع در هرمزگان برگزار شد.

سردار سرتیپ رادان خاطر نشان کرد: از چند روز آینده با طرح ریزی جدید و تقویت انتظامی و دریابانی هرمزگان، مسیر دریا و خشکی برای پدیده زشت قاچاق برای قاچاقچیان سخت‌تر می‌شود و در کنار آن، توجه جدی به موضوع مقررات راهنمایی و رانندگی می‌شود تا کسانی که عامل به این مقررات هستند قربانی اندک افرادی که عامل نیستند نباشند.

وی افزود: پدیده شوم قاچاق نه تنها به موضوع تولید لطمه می‌زند حتی اشتغال واقعی را تحت تأثیر قرار داده و متأسفانه قاچاقچیان به خود جرأت می‌دهند به واحدها و نفرهای انتظامی هجمه وارد کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور یادآور شد: عزیزان ما در راه دفاع از حق مردم جان خود را از دست می‌دهند و در این استان ۲ افسر شجاع در دریا و در خشکی در راه مبارزه با همین پدیده شوم به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha