۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۳:۰۵
کد خبر: 85112720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم جنایت در آمریکا؛ در پی تیراندازی در ایالت نیومکزیکو ۳ نفر جان باختند

تهران- ایرنا- پلیس ایالتی نیومکزیکوی آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد در پی حادثه تیراندازی در شهر فارمینگتون این ایالت، دست‌کم ۳ شهروند کشته و ۲ نفر از افسران پلیس زخمی و در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از ای‌بی‌سی، اداره پلیس فارمینگتون نیز در ارتباط با همین جنایت، گفت: این تیراندازی چندین قربانی غیرنظامی داشته است اما جزئیات فوری در مورد شرایط آنها در دست نیست.

به گفته پلیس، دو افسر مجروح یکی از اداره پلیس فارمینگتون و دیگری از پلیس ایالت نیومکزیکو، به مرکز پزشکی منطقه‌ای سان خوان منتقل شدند و وضعیت آنها پایدار است.

بازرسان گفتند که هویت مظنون هنوز مشخص نیست. به گفته پلیس در حال حاضر هیچ تهدید شناخته شده دیگری وجود ندارد.

اداره پلیس فارمینگتون، پلیس ایالت نیومکزیکو و اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره ایالات متحده در محل حادثه حاضر شده و هنوز در حال بررسی این جنایت هستند.

همچنین اداره آموزش شهرداری فارمینگتون هشداری را در صفحه فیس بوک خود منتشر و اعلام کرد که مدارس ابتدایی مناطق آپاچی و مک کینلی، آشپزخانه مرکزی (مرکز تهیه غذای دانش‌آموزان مدارس) و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای «کِیت» این شهر تا اطلاع ثانوی در حالت قرنطینه هستند.

مقامات محلی پس از این حادثه اعلام کردند که همه کودکان و کارکنان سالم هستند.

بر اساس اعلام اداره آموزش شهرداری فارمینگتون در ساعت ۱:۰۵ بعدازظهر (به وقت محلی)، قرنطینه برداشته شد تا دانش آموزان اجازه بازگشت به خانه‌های خود را داشته باشند.

شهر فارمینگتون در شمال ایالت نیومکزیکو و در ۳۰ کیلومتری جنوب مرز ایالت کلرادوی آمریکا واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha