تجلیل از خبرنگار ایرنا کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره جوانی جمعیت و فرزندآوری

یاسوج- ایرنا- نخستین رویداد استانی «مسیر نجات» روز یکشنبه با تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مختلف از جمله خبرنگار ایرنا و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، در رویداد استانی «مسیر نجات» و تجلیل از فعالان حوزه جمعیت و فرزند آوری در یاسوج در بخش رسانه از فهیمه قهرمانی به عنوان خبرنگار خبرگزاری ایرنا تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه رویداد استانی «مسیر نجات» و تجلیل از فعالان حوزه جمعیت و فرزند آوری در یاسوج، اظهار کرد: سقط جنین پدیده بسیار خطرناکی است که در جامعه رواج یافته است و باید روی این مسأله کار فرهنگی شود.

سید جواد هاشمی افزود: مقام معظم رهبری بر جوانی جمعیت تاکید جدی دارند و باید مسئولان و دستگاه ها ی اجرایی در تحقق این مهم به طور جهادی گام بردارند.

وی عنوان کرد: نرخ باروری در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است و از سوی دیگر بیشتر خانواده ها به تک فرزندی روی آورده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: باید با تاسی از قانون جوانی جمعیت نگرانی ها را در رابطه با کاهش و پیری جمعیت برطرف کنیم.

هاشمی ادامه داد: تاخیر انداختن ازدواج جوانان به بهانه مسایل اقتصادی تفکر نادرستی است و سخت گیری ها در خانواده ها موجب نگرانی جوانان و باعث بی رغبتی آنها به تشکیل خانواده می شود.

وی تاکید کرد: افت ۳۵ درصدی نرخ ازدواج بین سال های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ بسیار هولناک است.

در پایان این مراسم برگزیدگان بخش‌های رسانه، مدیران، نخبگان، خانواده و دستگاه‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha