۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85109890
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

سیره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به نسل جوان شناسانده شود

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مراسم‌های ویژه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: تمامی متولیان فرهنگی استان به ویژه رسانه‌ها باید به تولید محتواهای فرهنگی در ارتباط با ابعاد ساده زیستی امام راحل بپردازند و سیره بنیان‌گذار نظام اسلامی بیش از پیش به نسل جوان شناسانده شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی در نشستی به مناسبت فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه مراسم‌های ویژه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) باید دارای پیامی امیدبخش برای نسل جدید باشد، اظهار کرد: امام راحل با انقلاب شکوهمند خود نور امید را در دل مردم جهان روشن کرد و راه امام(ره) تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه دارد.

وی با تاکید بر نقش روایتگری در تبیین شخصیت معنوی امام خمینی (ره) اضافه کرد: دشمنان از نخستین روزهای رحلت امام راحل (ره) به دنبال تحریف شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بودند از این‌رو در روایتگری باید از افراد دارای دانش تبیین و تحلیل موضوعات استفاده شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به معرفی شخصیت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف برای نسل‌های بعد از دهه ۶۰ و ۷۰ بیان کرد: امام راحل (ره) دارای شخصیت معنوی، دیندار، علمی، فرهنگی، اجتماعی بوده و در تمامی حوزه‌ها دارای بینش سیاسی و بصیرت بسیار بالایی بودند که باید این ویژگی‌ها برای افراد تبیین شود.

وی صحیفه امام خمینی (ره) را نقشه راه مسوولان دانست و تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب در دهه ۴۰ که کشور در خفگان سیاسی به سر می‌برد و تمامی امور اداره کشور در دست رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار بود، با قیام خود پیام آزادی را به همه ملت‌های آزادی‌خواه منتقل کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقش ماندگاری امام خمینی (ره) مردم سالاری دینی و زندگی پیامبر گونه این مرجع عالیقدر بود، اضافه کرد: تمام ابعاد زندگی امام راحل (ره) پیامبر گونه بود، معمار کبیر انقلاب انسان‌ها را به شایستگی هدایت می‌کرد لذا دشمن با آگاهی از آن سعی در شکستن جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای برگزاری مراسم ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و حرکت کاروان پیاده زائران به سمت مرقد امام راحل آمادگی کامل، هماهنگی، وحدت و همدلی در بین مسئولان وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha