هانسل زاپاتا: پیشنهاد از استقلال و سپاهان در اینستاگرام/دغدغه تحصیل فرزندانم را دارم

اراک - ایرنا - مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال آلومینیوم اراک که کمتر در فضای رسانه ای اظهار نظری از او شنیده شده اما در گوشه و کنار درباره پیشنهاداتی که از تیم های مطرح لیگ برتری داشته هر از گاهی اخباری به گوش می رسد، در گفت و گویی به سوالات خبرنگار ایرنا در اراک پاسخ گفت.

به گزارش ایرنا، هانسل زاپاتا در مصاحبه اختصاصی با ایرنا از شرایط خوبش در تیم آلومینیوم گفت و از مربی، بازیکنان و مدیریت این تیم ابراز رضایت کرد.

مهاجم آماده این روزهای آلومینیوم اراک به قرارداد ۲ ساله‌اش با این تیم هم اشاره‌ای کرد و تلویحا گفت که پیشنهادی از تیم های دیگر ندارد اما نکته جالب صحبت هایش آنجا بود که به پیشنهادات "اینستاگرامی" اشاره کرد و افزود: «از تیم های مختلفی مثل استقلال و سپاهان در اینستاگرام پیشنهاد داشتم.»

هانسل زاپاتا: پیشنهاد از استقلال و سپاهان در اینستاگرام/دغدغه تحصیل فرزندانم را دارم

زاپاتا در ادامه این گفت و گو با تمجید از تیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال اظهارداشت: اینها تیم‌های بزرگی هستند که طرفداران پرشماری هم دارند و خیلی خوب است که در چنین تیم‌هایی باشم اما فعلا در حال بازی برای تیم آلومینیوم اراک هستم.

این مهاجم کلمبیایی از دغدغه هایش در اراک هم گفت و اضافه کرد: مشکل خاصی اینجا ندارم و اراک مردمان خوبی دارد، اما شرایط برای خانواده‌ام مقداری سخت است.

زاپاتا این را هم گفت که ۲ پسر دارد و ادامه داد: همسر و فرزندانم خیلی فوتبال را دوست دارند اما یک مقدار شرایط تحصیل و مدرسه برای فرزندانم سخت است و در این زمینه خانواده‌ام دغدغه هایی دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha