۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85107061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نبود زیرساخت‌ها مهمترین دلیل حضور نیافتن سرمایه گذاران در طارم است

زنجان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نبود زیرساخت‌ها از جمله دسترسی نداشتن به خطوط آزادراهی، ریلی و هوایی مهمترین دلیل حضور نیافتن سرمایه گذاران ملی و خارجی در شهرستان طارم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید گلشنی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان طارم، افزود: هدایت سرمایه گذاران بومی به سمت انجام فعالیت های تولیدی در بخش صنایع فرآوری غذایی، تولید ابزار و ادوات کشاورزی و اکتشاف، استخراج و فراوری مواد معدنی مهمترین راهکار توسعه شهرستان طارم است.

وی گفت: عوامل و راهکارهای توسعه صنعتی و معدنی شهرستان طارم در سند توسعه تولید و تجارت استان بر اساس امتیازات این منطقه و موانع موجود تهیه شده است.

گلشنی با بیان اینکه تحقق سیاست‌های تامین امنیت غذایی استان در بستر توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های طبیعی و جغرافیایی طارم میسر می شود، اظهار کرد: هماهنگی لازم بین اداره کل صمت و جهاد کشاورزی استان در تسهیل فعالیت صنایع تبدیلی باید افزایش یابد تا شاهد رونق تولید در واحدهای فعال در این حوزه باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: وجود منابع طبیعی و زمین های کشاورزی و باغی گسترده، انجام فعالیت های صنعتی و معدنی را در شهرستان طارم با ظرافت خاصی همراه کرده است.

وی در ادامه بر رفع دغدغه مردم این شهرستان در فعالیت قانونمند معادن و واحدهای تولید شن و ماسه تاکید کرد و گفت: به این موضوع، پایبند هستیم و رفع آن را در اولویت قرار داده ایم.

شهرستان طارم با مرکزیت شهر آب‌بر در شمال استان زنجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha