۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85106220
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فروش فیلم «دینامیت» در اکران آنلاین چقدر بود؟

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبر: 85106220
فروش فیلم «دینامیت» در اکران آنلاین چقدر بود؟

تهران- ایرنا- کارگردان فیلم‌های انفرادی و دینامیت، اکران آنلاین را مکمل نمایش فیلم‌ها در سینما دانست و گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بلیط فیلم «دینامیت» در اکران آنلاین فروخته شد. با احتساب تعداد افرادی که دسته جمعی این فیلم را در خانه‌هایشان دیده‌اند، این اثر ۵ میلیون نفر مخاطب خانگی داشته است.

مسعود اطیابی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، افزود: اکران آنلاین ظرفیت دیگری است که مردم بیشتری فیلم ببینند. بعضی‌ها می‌خواهند فیلم‌هایی را که روی پرده دیدند دوباره ببینند. در کنار این موضوع درآمدی هم برای فیلمسازان هم ایجاد شده است. ضمن این که بعضی فیلم‌ها که امکان اکران گسترده در سینما ندارند، در اکران آنلاین دیده می‌شوند. شاید بسیاری از مردم به هر علتی مایل به حضور در سالن های سینما نباشند و بخواهند فیلم ها را از منزل شان تماشا کنند

وی با اشاره به مشکلات اکران آنلاین توضیح داد: یکی از مسائل این است که فیلم روز اول اکران قاچاق می شود. اگر این اتفاق نیفتد خرید بلیط چند برابر می شود. قاچاق فیلم یکی از موانعی است که اکران آنلاین را در سطح نگه داشته است. اگر قاچاق اتفاق نیفتد و مردم فرهنگ ندیدن فیلم های قاچاق را یاد بگیرند، فروش فیلم‌ها چندین برابر می شود.

فروش فیلم «دینامیت» در اکران آنلاین چقدر بود؟

اطیابی افزود: اگر مشکل قاچاق نبود، تهیه‌کنندگان می‌توانستند همزمان با سینماها فیلم‌شان در شبکه نمایش خانگی ارائه کنند. مساله کپی رایت و مالکیت پخش را قوه قضاییه باید پیگیری کند. اگر قانونی راجع به مسأله کپی رایت تدوین و تصویب شود، بخشی از مشکلات ما حل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، طلا خون، خط استوا، بازیوو و سگ بند از جمله فیلم‌هایی هستند که در حال حاضر اکران آنلاین دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha