۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 85105207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سیدصدرالدین اردبیل

اردبیل-ایرنا- شهردار اردبیل از آغاز عملیات بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید صدرالدین خبر داد و گفت: این پروژه طی سه ماه آینده تکمیل و بازگشایی خواهد شد.

محمود صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال جاری برای تملک و بازگشایی معابر شهری هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است، اظهار کرد: تملک و بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید صدرالدین در اولویت‌های کاری شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌های مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر در سال جاری بود که در این راستا تملک این خیابان انجام شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی خیابان ۴۵ متری سالیان سال جزو مطالبات اهالی جهت تسریع در عبور و مرور بود، افزود: از کل مسیر یک کیلومتری خیابان ۴۵ متری امامزاده سیدصدرالدین، ۷۰۰ متر جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی شده است.

شهردار اردبیل افزود: ۱۸۰ متر از طرح در حال زیرسازی و ۱۲۰ متر دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال تملک و در مرحله خاکبرداری است.

صفری بازگشایی این خیابان را اقدامی در راستای کاهش بار ترافیک خیابان اصلی میراشرف و اتصال آن به جاده مغان عنوان کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی این طرح بیش از ۵۳ درصد است که با اتمام عملیات، ترافیک پل داروپخش، خیابان سلمان‌آباد و میراشرف کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی با اشاره به تملک و بازگشایی اطراف پل داروپخش از سمت سلمان‌آباد نیز گفت: تملک ساختمان‌های اطراف پل از طریق ماده ۹ قانون زمین شهری و بازگشایی اطراف پل بزودی انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha