استاندار کرمان: خدمات‌رسانی هلال‌احمر جلوه‌ای گرانقدر از ایثار اجتماعی است

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان گفت: خدمات‌رسانی به مردم، تسکین آلام دردمندان و مرهم نهادن بر زخم آسیب‌دیدگان، جلوه‌های گرانقدری از ایثار اجتماعی، نیک‌اندیشی و مسئولیت‌پذیری خانواده هلال ‌احمر است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در پیامی به مناسبت روز هلال احمر می افزاید، نام جمعیت هلال احمر با ارزش‌ها و مفاهیمی چون ایثار، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است.

وی ادامه می دهد، انسان های وارسته‌ای که با اراده ستودنی، در لباس‌ سرخ‌رنگ خود بی‌هیچ ادعا و مطالبه‌ای برای زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت، بهترین و شیرین‌ترین روزهای زندگی خود را خالصانه وقف کرده‌اند.

در این پیام آمده است، جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از آموزه‌های مکتب اسلام و سیاست‌های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بشر دوستانه مردم مومن و همیشه انقلابی ایران در سخت ترین شرایط و لحظات بحرانی به ویژه در هنگام خشم و قهر طبیعت در کنار همنوعان خود حاضر هستند.

استاندار کرمان در این پیام تاکید کرده است، ۱۸ اردیبهشت‌ماه هر سال، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت فرهنگ خدمت صادقانه، انسان دوستانه و داوطلبانه به مردم و تکریم و تقدیر از فعالان و دست اندر کاران ترویج فرهنگ روحیه ایثارگری و نوع دوستی در جامعه است.

فداکار افزوده است، اینجانب ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش شایسته و ارزنده و مجاهدت‌های بی وقفه طلایه داران مهرورزی و نوع دوستی، روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به خانواده جمعیت هلال احمر استان کرمان و دیگر زحمت‌کشان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند باری تعالی در پیشبرد اهداف متعالی و انسان دوستانه خود موفق و موید باشید.

هشتم می برابر با ۱۷ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است و ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha