۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85104114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد مسکن زنجان یک‌هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی در دست ساخت دارد

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: این بنیاد ۱۴ پروژه به تعداد یک‌هزارو ۶۹۷ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد.

رضا خواجه ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این تعداد، پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن در حال اجراست.

وی اضافه کرد: بر این اساس پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن این استان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که از سوی بنیاد مسکن اجرا می شود، متفاوت است.

به گفته این مسوول، بخش بزرگی از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری، به طور میانگین حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی مسکن در خرمدره اشاره کرد و گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد که طبق برنامه ریزی ها، تا ۲ ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی یادآور شد: این پروژه در ۶ بلوک و سه طبقه و در مساحتی بالغ بر۶ هزار و ۱۹۲ مترمربع در حال تکمیل و واگذاری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است، گفت: برای تحقق این هدف مهم ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظران قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت ها برای اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند تا واحدهای مسکونی به موقع به مردم متقاضیان واگذار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha