مرام غیرت و مردانگی در کشور بار دیگر تجلی یافت/ راه شهدا ادامه دارد

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حمیدرضا الداغی گفت: روحیه غیرت و مردانگی در کشور بار دیگر تجلی یافت و این شهید به جهانیان درس جوانمردی و گذشت یاد داد.

مهر علی باران چشمه عصر جمعه در مراسم اجتماع بزرگ پهلوانان شهر تهران که به یاد و نام شهید حمیدر رضا الداغی برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روحیه معرفت و جوانمردی در کشور همچنان ساری و جاری است و هیچ فرد و کشوری نمی تواند این روحیه را از ملت ایران بگیرد.

وی اظهارداشت: شهید الداغی در راه دفاع از ناموس و مردم وطن همچون رزمندگان اسلام به دشمن حمله برد و جانش را تقدیم این مردم کرد.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی کشور ادامه داد: در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی قرار داریم که روز گذشته در سراسر کشور مراسم های ویژه ای به یاد شهید غیرت حمید رضا الداغی برگزار شده و امروز نیز به شاهد تجلیل از مقام شهدا هستیم و این گردهمایی و این یادبود با حضور گسترده پهلوانان شهر تهران برگزار شد.

مرام غیرت و مردانگی در کشور بار دیگر تجلی یافت/ راه شهدا ادامه دارد

راه شهدا ادامه دارد

همچنین رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران نیز با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد به خبرنگار ایرنا گفت: شهید الداغی می توانست نظاره گر این اتفاق باشد اما وقتی دید هموطن خودش گرفتار دشمن است با آن غیرت و جوانمردی خود جان خود را تقدیم کرد.

امیر عرب افزود: روحیه پهلوانی یعنی گذشت، فداکاری، ایثار و غیرت که این شهید این روحیه پهلوانی را به جهانیان آموخت.

وی ادامه داد: این فرهنگ زنده است چرا که ما این فرهنگ را از بزرگان اسلام همچون حضرت علی (ع) و دیگر بزرگان آموختیم و همه بدانند که این روحیه نزد ایرانیان همیشه جاری و باقی می ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم گرامیداشت شهید غیرت حمیدرضا الداغی امروز با حضور صدها نفر از پهلوانان و ورزشکاران شهر تهران در مجموعه سجادیه بزرگ تهران در میدان هرندی برگزار شد.

مرام غیرت و مردانگی در کشور بار دیگر تجلی یافت/ راه شهدا ادامه دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha