لغزندگی راه های استان اردبیل/ رانندگان احتیاط کنند+ فیلم

اردبیل-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: جاده های استان اردبیل به علت بارش های پراکنده برف و باران لغزنده است و با توجه به احتمال تداوم بارندگی‌ها در استان، رانندگان حتماً حین تردد در راه‌های استان احتیاط را رعایت کنند.

کلیم اله وثوقی چهارشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارش های پراکنده برف و باران از ساعات ابتدایی امروز در استان اظهار کرد: تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های استان و گزارش های راهداران مستقر در راه های استان حاکی از این است که در حال حاضر تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در این محورها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی استان، احتمال بارش پراکنده برف و باران در ساعات پیش رو در محورهای استان وجود دارد و رانندگانی که قصد تردد در راه های استان را دارند حتما ضمن داشتن تجهیزات مورد نیاز با احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند.

وثوقی ادامه داد: در حال حاضر در محور مشگین شهر - اهر بارش باران و در محورهای اردبیل - آستارا و اسالم- خلخال مه گرفتگی گزارش شده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل محورهای استان فاقد انسداد شریانی و غیر شریانی است.

وثوقی با بیان اینکه در حال حاضر راهداران در تمامی راه های استان مستقر هستند، از شهروندان خواست قبل از سفر، ضمن تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان از وضعیت راه ها مطلع شوند.

به گزارش ایرنا از ساعات اولیه امروز چهارشنبه مناطق مختلف استان شاهد بارش پراکنده برف و باران و تگرگ بوده است.

صبح امروز در گردنه لنگان شهرستان گرمی بارش برف گزارش شد و وقوع سیلاب راه ارتباطی چندین روستا را در شهرستانهای گرمی و انگوت مسدود کرد.

امروز همچنین در شهرستان مشگین شهر بارش تگرگ خساراتی به باغات و اراضی کشاورزی مشگین شهر وارد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha