۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی قرار گرفتند

اردبیل- ایرنا-مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، ‌روستاییان و عشایر کشور گفت:  ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفته و از خدمات این صندوق بهره مند هستند.

به گزارش ایرنا، بیت‌الله برقراری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تمامی بیمه شدگان از خدمات مستمری بازنشستگی و از کار افتادگی بهره مند بوده و مصمم هستیم با جذب بیشتر متقاضیان خدمات لازم هم به بیمه شدگان افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور برقراری ضرورت آگاهی‌بخشی به عموم روستاییان و عشایر را در بهره‌مندی از خدمات این صندوق یادآور شد و گفت: یک هزار و ۸۰۰ کارگزاری در کشور تشکیل شده که ۹۹ درصد آنها فعال هستند .

وی میزان مستمری بگیران صندوق بیمه روستائیان را ۱۷۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این صندوق در مسیر تحقق عدالت اجتماعی تلاش می‌کند و سعی بر این است تا با گسترش چتر بیمه‌ای بهترین و کیفی‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور درباره امکان انتقال سوابق بیمه‌ای از بیمه تأمین اجتماعی به صندوق و برعکس افزود: امکان انتقال سوابق بیمه‌ای از بیمه تأمین اجتماعی به صندوق و برعکس مهیا شده و اعضا به راحتی می‌توانند به این کار اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تغییر رویکرد به نگاه انقلابی و اقدام جهادی در این صندوق عدالت گستر اجتماعی اظهار کرد: امسال با حمایت‌های جدی دولت، سطوح درآمدی افزایش داده شده در حالی که در سال‌های گذشته اینگونه حمایت‌ها ناچیز بود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور همچنین با اشاره به اهمیت حوزه های اجتماعی افزود: توجه به رفاه، امنیت اجتماعی و قضایی با حوزه اجتماعی مرتبط است و هرچه به این حوزه توجه بیشتری شود بیشتر موفق می‌شویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha