نساجی - پیکان؛ جنگ و دیگر هیچ

ساری- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران امروز یکشنبه در قائمشهر به دنبال ادامه پیروزی های خود در جام حذفی فوتبال ایران است تا با بهترین عملکرد از عنوان قهرمانی خود در این دوره از رقابت ها دفاع کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نساجی مازندران در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران، روند خوب گذشته خود را نداشته و در سراشیبی افول قرار گرفت است و در طرف مقابل پیکانی ها هم با سرمربی کار کشته خود همواره یکی از مدعیان در لیگ برتر و جام حذفی به شمار می روند و به طور حتم برای برد به زمین بازی می روند.

سنگینی کفه ترازو در این بازی به دلیل آنکه نساج ها در ورزشگاه وطنی تماشاگران پرشور خود را در اختیار دارند به سمت زرشکی پوشان مازندران سنگینی می کنند و امیدوارند که با کمک یار دوازدهم خود ناکامی های لیگ برتر را حداقل در جام حذفی جبران کنند.

بررسی پنج بازی رو در روی نساجی و پیکان نشان می دهد که این ۲ تیم در یک سطح قرار داشتند چراکه سهم هر این تیم ها یک برد و در کنار آن سه بازی دیگر هم به تساوی کشیده شد.

با این حال بعد از شکست چهار بر صفر نساجی مقابل صنعت نفت آبادان این تیم بیش از پیش به بحران فرو رفت. تغییرات کادرفنی و شوک به نساجی هم جوابگو نبود و این تیم در نهایت در آبادان در هم کوبیده شد. این تیم در نیم فصل دوم بردی نداشته و به عبارتی خوش شانس است که از گزینه‌های سقوط نیست و تنها چهار امتیاز با منطقه خطر فاصله دارد.

این تیم دوست داشتنی استان مازندران که طرفدارانش مثال زدنی هستند و همیشه با شور و نشاطی که به وطنی می‌بخشند جو را برای رقبای نساجی سنگین می‌کنند در جستجوی راهی برای فرار از بحران است.

زرشکی پوشان لیگ امیدوارند با یک برد دوباره به روزهای خوب برگردند. آنها در جام حذفی تخصص دارند، تیمی که سال گذشته با پشت سر گذاشتن استقلال فینالیست و بعد هم قهرمان شد تا الان جزء نماینده‌های ما در آسیا باشد.

نساجی - پیکان، جنگ و دیگر هیچ

رخ‌به‌رخ گلرهای سابق تیم ملی در حذفی

رشید مظاهری و علیرضا حقیقی برای رساندن تیم‌های خود به نیمه‌نهایی حذفی مسوولیت سنگینی دارند و دروازه‌بانان تیم ملی در جام های جهانی ۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه، حالا در روزهایی که دیگر عضوی از اردوی تیم ملی نیستند، برای کمک به تیم‌های خود در مسیر قرار گرفتن در بین چهار تیم پایانی، به دنبال کلین شیت خواهند بود.

حقیقی که فصل گذشته با عملکرد فوق العاده خود در پنج مسابقه تنها یک بار دروازه خود را باز شده دید و در نهایت جام قهرمانی را هم بالای سر برد، امیدوار است نمایش نه‌چندان جالب خود در بازی با نفت آبادان را به دست فراموشی سپرده و در این بازی با بسته نگه داشتن دروازه خود، کمک بزرگی به بازیکنان نساجی کند.

نساجی - پیکان، جنگ و دیگر هیچ

فقط برد می خواهیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با بیان این که تیم نساجی قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد و تیم ما آماده پیکار با پیکان است، در عین حال گفت که فردا بازی سختی داریم.

کارلوس هرناندز افزود : فکر می کنم بازی سختی را با تیم پیکان که خوب پرس و فشار می آورد داریم، ولی ما نیز تیم خوبی هستیم شرایطی را بوجود می آوریم که همه خوشحال شوند.

وی ادامه داد: تیم نساجی قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد و تیم ما آماده است، امیدواریم بتوانیم پیروزی و شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: از طرفداران تیم توقع و انتظار داریم تا همواره تیم نساجی را تشویق کنند، ما نیاز به حمایت هواداران داریم.

هرناندز اظهار داشت : من به عنوان سرمربی از بازیکنان انتظار همکاری زیادی دارم.

وی درباره تیم های لیگ برتر ایران گفت که تقریبا همه برابر هم پیش ‌می روند، همه بازیکنان علاقه زیادی به بازی و پیروزی تیمشان دارند، البته بعضی از تیم ها مهره زیادی دارند.

سرمربی نساجی با اشاره به این که باخت قبلی تیم نساجی، تجربه خوبی را برای من و بازیکنان داشته است، گفت: فوتبال جنگندگی دارد و نساجی این روحیه را دارد.

وی تصریح کرد: پنج بازیکنان قراداد حرفه ای با نساجی دارند و از آنان به همان اندازه توقع داریم که البته آینده خوبی هم دارند.

نساجی - پیکان، جنگ و دیگر هیچ

آماده نبردیم

سرمربی پیکان هم قبل از دیدار با نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال افزود: از نظر فنی شرایط خوبی داریم، با وجود شکستی که با بدشانسی در بازی قبل مقابل تراکتور نصیب مان شد اما ریکاوری مناسبی انجام دادیم.

سید مجتبی حسینی ادامه داد: با اینکه شخصا چند روز نتوانستم کنار اعضای تیم باشم، اما همکارانم همه مسائل را زیر سرنظر داشتند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

سر مربی پیکان گفت : آماده هستیم تا یک بازی خوب با نساجی انجام بدهیم، هرچند که کار دشواری داریم.

سرمربی پیکان درباره اینکه نساجی با توجه به شکست چهار بر صفر مقابل نفت آبادان از نظر روحی شرایط خوبی ندارد، بیان کرد: من اصلا اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنم و به بازیکنان هم گفته‌ام که هرگز نباید فریب شکست پرگل نساجی را بخوریم. اهالی فوتبال می‌دانند که نساجی چقدر تیم خطرناک و پرمهره‌ای است.

حسینی تصریح کرد: این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و مقابل آنها باید بسیار باهوش و کم اشتباه بازی کنیم، برخلاف پیش‌بینی‌ها اعتقاد من بر این است که کارمان بسیار دشوار خواهد بود و باید بتوانیم با اشتباهات اندک نتیجه را به سود خود تمام کنیم.

وی گفت: فراموش هم نکنیم که شرایط جام حذفی متفاوت است؛ ما با مدافع عنوان قهرمانی بازی داریم و بی‌شک کار راحتی نخواهیم داشت.

حسینی با اشاره به نقش تماشاگران در سبک بازی نساجی گفت: من بارها در ورزشگاه قائمشهر حضور داشتم، حتی یک فصل خودم در این تیم ریشه‌دار و پرهوادار کار کرده‌ام.

این سرمربی ادامه داد: ورزشگاه وطنی را به خوبی می‌شناسم و نظرم این است نساجی در ورزشگاه خانگی خودش با یک یار بیشتر به مصاف رقبا می‌رود و آنهم هواداران پرشوری هستند که روز سختی را برای تیم حریف رقم می‌زنند، به همین خاطر باید تلاش بازیکنان در این بازی مضاعف باشد تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنیم.

سرمربی پیکان درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور بازی با نساجی گفت: همیشه گفته‌ام که دوست ندارم حرفی درباره داوری بزنم که خدایی ناکرده قبل از بازی فشاری روی این عزیزان بگذاریم.

وی ادامه داد: همه داوران برای ما قابل احترام هستند، اما همین که آقای حیدری به عنوان یک داور بزرگ و باتجربه و بین‌المللی را برای بازی پیکان و نساجی انتخاب کرده‌اند، نشان از حساسیت بالای بازی دارد.

سرمربی پیکان درباره اینکه چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد، افزود:‌ این هم از بدشانسی ما است؛ اما نگرانی از این بابت ندارم. ما یک تیم متحد و همدل هستیم، شک ندارم همه بازیکنان تمام توان خود را می‌گذارند و بهترین عملکرد را خواهند داشت تا به امید خدا با دست پر به تهران برگردیم.

طبق برنامه فدراسیون فوتبال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه دهم اردیبهشت نساجی مازندران از ساعت ۱۷ میزبان پیکان تهران است.

قضاوت دیدار قهرمان فصل گذشته جام حذفی با پیکان بر عهده بیژن حیدری است.

نساجی - پیکان، جنگ و دیگر هیچ

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha