کارشناس فوتبال: تیم یزدلوله از فرصت دیدارهای خانگی باید بیشتر استفاده کند

یزد- ایرنا- کارشناس فوتبال یزد گفت: تیم یزدلوله باید برای ارتقاء جایگاه خود در جدول از فرصت دیدارهای خانگی بیشترین بهره را ببرد و با قطع نوار ناکامی‌ در مسابقات گذشته شرایط با ثبات تری را ایجاد کند.

علی‌ محمد قادریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم یزدلوله در سه مسابقه گذشته در خانه و بیرون از خانه، با وجودی که اکثرا غیربومی و سابقه بازی در تیم‌های مختلف کشور را دارند، نتایج خوبی را در لیگ امسال کسب نکرده است.

وی با بیان اینکه بازی امروز یزدلوله یک دیدار حساس خانگی است، ادامه داد: تیم یزدلوله که تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور است باید قدر این دیدار مهم خانگی را در حضور تماشاگران بداند و فقط به دنبال پیروزی باشد.

این ورزشی نویس پیشکسوت یزد اظهار کرد: تیم یزدلوله اگر از تمامی ظرفیت‌های خود در ورزشگاه شهید نصیری درست و به موقع استفاده کند با غلبه بر تیم نفت امیدیه خوزستان می‌تواند جایگاه خود را در جدول رده بندی با وجود تیم‌های مدعی ارتقاء و سرو و سامان دهد.
قادریان بیان کرد: یزدلوله در سه مسابقه گذشته خود به هیچ وجه انتظارات جامعه ورزش و علاقه‌مندان به فوتبال را برآورده نکرد و امیدواریم در دیدار خانگی امروز با ارائه یک بازی فنی و خوب با کسب پیروزی مقابل حریف خوزستانی موفق عمل کند.

از هفته چهارم مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور تیم یزدلوله امروز ( شنبه ) نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه شهید نصیری در حضور تماشاگران میزبان تیم نفت امیدیه خوزستان است که در صورت پیروزی به مسابقات آینده امیدوار می‌شود.

تیم فوتبال یزدلوله از شروع مسابقات لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید تاکنون با یک باخت و ۲ مساوی شروعی ناامید کننده را به عنوان تنها نماینده استان در این لیگ به نمایش گذاشته است که موجب ناخرسندی جامعه ورزش یزد شده است.

کارشناس فوتبال: تیم یزدلوله از فرصت دیدارهای خانگی باید بیشتر استفاده کند

یزدلوله در فصل جدید رقابت‌ها در گروه سه با تیم‌های شناورسازی جام وطن قشم، هرنگ جوان بستک هرمزگان، ایرانجوان بوشهر، سپاهان نوین اصفهان، خرم کشت افلاک، پرسپولیس شیراز، شایان دیزل کوار فارس، نفت امیدیه و پارسا باغملک همگروه است.

مسابقات در سه گروه برگزار می‌شود که در گروه اول تیم‌های سامیت‌نو تهران، سرخ‌پوشان پاکدشت، کیای تهران، عقاب تهران، شادکام مشهد، شریعت نوین مشهد، پارسا صنعت خراسان جنوبی، نوین کشاورز علی‌آباد، ستارگان مردان پاشا و نیکا پارس چالوس حضور دارد.

همچنین در گروه دوم تیم‌های کویر مقوا تهران، پارسیان تهران، ستارگان سرخ تهران، آوالان کامیاران، عقاب تبریز، ستارگان اتحاد تبریز، رخش خودرو تبریز، ملوان (ب) بندرانزلی، شهرداری فومن و مقاومت آستارا مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم‌های نخست هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و تیم‌های دوم و بهترین تیم سوم به لحاظ امتیازی در دو مرحله پلی‌آف نخست و نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت تیم برنده در مجموع بازی رفت و برگشت مرحله نهایی پلی آف به عنوان تیم چهارم به لیگ دسته دوم راه خواهد یافت.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha