۲ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۴
کد خبر: 84763605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی سرنوشت‌ساز یزدلوله مقابل فولا هرمزگان

۲ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۴
کد خبر: 84763605
کاظم سبحان‌زاده
بازی سرنوشت‌ساز یزدلوله مقابل فولا هرمزگان

یزد- ایرنا- تیم یزدلوله در هفته دهم مرحله نهایی لیگ دسته سه فوتبال کشور امروز در دیداری خانگی میزبان تیم فولاد هرمزگان است که که در صورت غلبه بر میهمان به صدر جدول صعود می‌کند.

هم‌اکنون در گروه سه لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های نفت امیدیه خوزستان با ۱۶ امتیاز اول، فولاد هرمزگان با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بیشتر دوم و تیم یزدلوله با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب اول تا سوم هستند.

مسابقه ۲ تیم یزدلوله و فولاد هرمزگان که تنها به دلیل تفاضل گل، دوم و سوم گروه  هستند برای اینکه جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا داده و در صدر گروه قرار گیرند از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بازی امروز یزدلوله در خانه بدون حضور تماشاگران حساسیت زیادی دارد که اگر همانند مسابقات گذشته قدر این بازی خانگی را بداند با پیروزی و کسب سه امتیاز به صدر جدول صعود می‌کند و به لیگ ۲ نزدیک‌تر می‌شود.

در این گروه هم‌اکنون تیم‌های سپاهان نوین اصفهان با ۹ امتیاز در رده هشتم، سامیت تهران با هشت امتیاز نهم و نفت اهواز با هفت امتیاز در رده هفتم گروه قرار دارد و هرچه به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم تمامی بازی‌ها اهمیت پیدا می‌کند. 

یکی از خواسته‌های مهم علاقه‌مندان به ورزش به خصوص جامعه فوتبال یزد است که تیم یزدلوله مسابقات آینده خود را در خانه و بیرون از آن جدی گرفته و برای صعود به لیگ دسته ۲ کشور تلاش داشته باشد.

از هفته دهم مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور ( دور برگشت ) تیم یزدلوله از ساعت ۱۸:۳۰ امروز دوم خرداد در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم فولاد هرمزگان است.   

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان، نفت امیدیه، فولاد هرمزگان، فرهنگ رامهرمز، کیان اراک، نفت اهواز، سامیت تهران و استقلال شوش همگروه است که در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود می‌کند. 

مسابقات در لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی کشور در سه گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم را کسب می‌کند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha