بومی‌سازی پنجره واحد دستگاهای اجرایی در مازندران پیاده‌سازی می‌شود

ساری- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: بومی‌سازی پنجره واحد خدمت دهی به ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی و خدماتی استان به زودی در مازندران پیاده سازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید محبی روز جمعه در نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری استان با هدف بررسی وضعیت اجرایی پنجره واحد خدمات بومی استان و بررسی مطالبات و مشکلات حوزه دفاتر پیشخوان دولت با تاکید بر سیاست دولت مبنی بر غیر حضوری شدن ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به مردم تا پایان دولت سیزدهم، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به برون سپاری خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی در این ارتباط مشکلات و موانع موجود را برطرف کنند و در کنار آنها دفاتر پیشخوان نیز می بایست در راستای حفظ منافع خودشان و تحقق سیاست های دولت ارتقاء یافته و در جهت ارائه خدمات به صورت صحیح به مردم تلاش کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اضافه کرد: در خصوص نحوه برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی با توجه به لزوم مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی در این امر، لازم است جلسات تخصصی سه جانبه با حضور استانداری مازندران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جهت بررسی، پیگیری و شناسایی خدمات قابل ارائه هر دستگاه، صدور مجوز ها و نحوه واسپاری و برون سپاری خدمات در راستای حل مشکلات دفاتر پیشخوان دولت تشکیل شود.

محبی تصریح کرد: بومی سازی پنجره واحد به زودی در کلیه دستگاهای اجرایی استان پیاده سازی خواهد شد و شاهد تعامل و هم افزایی دستگاه ها در واسپاری خدمات و سهولت و دسترسی آسان مردم به خدمات الکترونیک دستگاه های اجرایی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه با حضور مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی، پست، منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ثبت اسناد و املاک، حمل و نقل و پایانه ها، سهامی آب منطقه ای استان مازندران، شهرداری ساری و نمایندگی بیمه دی در مازندران مطالبات و مشکلات حوزه پیشخوان دولت طرح و بررسی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha