۱۵۰ میلیارد ریال برای حضور گلساپوش و صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی نیاز است

یزد- ایرنا- مدیرعامل باشگاه‌های ورزشی گلساپوش و صدرشیمی یزد گفت: برای حضور این ۲ تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری به ۱۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است.

احمد عشقان ملک روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر این بودجه تامین نشود ۲ تیم گلساپوش و صدرشیمی نمی‌توانند امسال در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کنند.

وی ادامه داد: ۲ باشگاه گلساپوش و صدرشیمی حاضر هستند حدود ۵۰ درصد بودجه را تامین کند و انتظار است که ۵۰ درصد بقیه بودجه مورد نیاز توسط حامیان مالی تامین و پرداخت شود.

این مسئول اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تا ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود و اگر در این فرصت محدود این بودجه تامین نشود قطعا ۲ تیم گلساپوش و صدرشیمی منحل می‌شود.

عشقان ملک بیان کرد: مشکل باشگاه‌های گلساپوش و صدرشیمی به مسئولان استان اعلام شده و امیدواریم با توجه به صنعتی بودن یزد همکاری و اقدام لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی تاکید کرد: سایر واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای پیشگیری از منحل نشدن ۲ تیم گلساپوش و صدرشیمی که در فصل گذشته لیگ برتر کشور قهرمان و نایب قهرمان شدند می‌توانند با تبلیغات دورزمین و روی پیراهن به همکاری با این باشگاه‌ها پرداخته تا این تیم‌ها را سروسامان یافته و از تعطیلی آنها جلوگیری شود.

۱۶ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد ( مردآباد) توسط اهالی و برخی علاقه‌مندان راه‌اندازی شد.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش و صدرشیمی از شهرستان یزد و چادرملو از اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha