جشن قهرمانی تیم گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برگزار شد

یزد- ایرنا- جش قهرمانی تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، ورزشی و ورزشکاران در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای شهر یزد برگزار شد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، در این آیین تعدادی از مسئولان اجرایی و ورزشی استان یزد به اهمیت کسب عنوان قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش در لیگ برتر امسال اشاره و آن را مدیون برنامه‌ریزی و تلاش جدی مسئولان و بازیکنان این تیم موفق ذکر کردند.

مدیر عامل باشگاه مقاومت گلساپوش یزد در این آیین با قدردانی از کادرفنی، سرپرستی و بازیکنان تیم در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های امسال گفت: در سایه غیرت و جنگندگی مضاعف اعضای تیم شاهد قهرمانی و کسب افتخار برای استان بودیم.

قهرمانی گلساپوش مدیون تلاش مضاعف کادرفنی و بازیکنان 

محمد عشقان ملک با بیان اینکه تمامی موفقیت‌ها در سال های اخیر مدیون همکاری مخلصانه تمامی بخش‌ها و همراهی سایرین بوده ادامه داد: حضور گلساپوش در مسابقات رده‌های مختلف و توجه به جوانان جزو برنامه‌های مهمی است که پیگیری شده است.       

همچنین در این آیین، چندین برنامه فرهنگی و هنری اجرا شده و از کادرفنی، سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد که در فصل جاری قهرمان لیگ برتر کشور شدند تجلیل به عمل آمد.       

فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون از سه‌شنبه ۱۷ خردادماه امسال با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف برگزار و مقاومت گلساپوش یزد در پایان به مقام قهرمانی رسید.

جشن قهرمانی تیم گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برگزار شد

در این مسابقات که پانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شد تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، سپاهان سمنان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، شهریار ساری، صنعت فرش حداد اصفهان و دریانوردان بوشهر حضور داشتند.

حضور سه تیم یزدی در این مسابقات برای اولین بار علاوه بر  ایجاد جذابیت و رقابت نفس‌گیر، نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه فوتبال ساحلی در استان است که طی سال‌های گذشته با همت و جدیت برخی از باشگاه‌ها، همراهی علاقه‌مندان و برنامه‌ریزی بدست آمده و سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.

در فصل گذشته این رقابت‌ها تیم مقاومت گلساپوش در قالب یک برنامه مدون با همت و همراهی دست‌اندرکاران باشگاه و مردم منطقه با وجود حضور تیم‌های مدعی و ریشه‌دار بر بام قهرمانی ایستاد و در فصل جدید بار دیگر با اقتدار از عنوان فصل گذشته خود دفاع کرددر فصل گذشته این رقابت‌ها تیم مقاومت گلساپوش با کمال افتخار در قالب یک برنامه مدون با همت و همراهی دست‌اندرکاران باشگاه و مردم منطقه با وجود حضور تیم‌های مدعی و ریشه‌دار بر بام قهرمانی ایستاد و در فصل جدید بار دیگر با اقتدار از عنوان فصل گذشته خود دفاع کرد.

۱۵ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد ( مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی از شهرسان یزد و چادرملو از اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

جشن قهرمانی تیم گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برگزار شد

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم، حمید بهزادپور، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha