۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۱۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85093906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: بهسازی و روکش آسفالت راه‌های سبزوار باید شتاب گیرد

سبزوار- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باید با انتخاب پیمانکاران طرح‌های مصوب، زمینه تسریع عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های ارتباطی سبزوار را فراهم کند.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری سبزوار اظهار کرد: به دنبال مصوبات سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی، هفت قرارداد برای بهسازی راههای شهرستان سبزوار منعقد شده است.

وی افزود: شهرستان سبزوار به عنوان پیشانی ورودی خراسان رضوی و در مسیر اصلی شاهراه ارتباطی شمال - جنوب، شرق و غرب کشور قرار دارد که راههای ارتباطی آن فرسوده است و وضعیت مناسبی ندارد و این شرایط به هیچ وجه در شان مردم منطقه و میلیون‌ها زائر و مسافر بارگاه منور رضوی نیست.

ابراهیمی گفت: ۱۶۱ کیلومتر از بزرگراه های استان در حوزه شهرستان سبزوار و در مسیر رفت و آمد زائران امام رضا(ع) است که نامطلوب و نیازمند بهسازی است و هیچ تاخیر و تعللی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

وی اضافه کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۲۱ هکتار زمین در سبزوار تامین شده است که زیرساخت‌های لازم و عملیات اجرایی آن باید شتاب گیرد.

مدت پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران در سبزوار کوتاه شد

فرماندار: بهسازی و روکش آسفالت راههای سبزوار باید شتاب گیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: در راستای حمایت از تولید و توسعه اقتصادی شهرستان، بازه زمانی پاسخ به استعلام و صدور مجوزهای کسب و کار از سوی نهادهای اداری کوتاه شده و ۱۵ روزه جواب می‌گیرد.

ابراهیمی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی سبزوار وظیفه دارند در راستای رشد تولید، در موعد مقرر پاسخ استعلام سرمایه گذاران را داده و بدانان اعلام کنند.

برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران، رویدادی بی‌نظیر

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران، فرصتی ارزشمند برای تبیین عزت، مجاهدت‌ و افتخارآفرینی های شهداست، گفت: مردم و تمامی نهادها برای برگزاری باشکوه این کنگره ملی باید پای کار بیایند.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری باشکوه کنگره ملی ۲ هزار شهید سبزوار فرصتی بی نظیر برای این شهرستان است، افزود: این رویداد متعلق به نهاد یا دستگاه خاصی نیست و بزرگداشت شهدا متعلق به همه آحاد مردم است.

وی ادامه داد: قبل از برگزاری اجلاسیه، طرح بازسازی عملیات بیت المقدس در این شهر برگزار می‌شود که در این زمینه همه نهادها و ظرفیت‌ها مشارکت داده شده‌اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته معلم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری گفت: اقدام دولت در حوزه معیشتی فرهنگیان حرکت انقلابی و بی نظیری بود که در قالب طرح رتبه بندی به نتیجه رسید.

ابراهیمی همچنین با گرامیداشت هفته کار و کارگر یادآور شد: با تلاش مجاهدانه کارگران و تولیدکنندگان، سال گذشته در حوزه تولید شهرستان سبزوار وقفه‌ای رخ نداد و حتی طی یک سال گذشته مشمولان بیمه بیکاری این شهرستان کاهش یافتند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا گفـت: اعضای شورا در راستای رفع مشکلات مردم تعامل خوبی با نهادهای اداری دارند.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha