هلال احمر با وقوع زمین لرزه قصرشیرین به حالت آماده باش درآمد

قصرشیرین- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: نیروهای امدادی این جمعیت در استان با وقوع زمین لرزه ۴.۳ریشتری صبح امروز در حوالی قصرشیرین با مرکزیت (خانقین عراق) به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش ایرنا؛ «محمدباقر محمدی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر صبح امروز چهارشنبه در ساعت ۰۸:۴۸:۰۷در عمق ۱۲ کیلومتری زمین حوالی قصرشیرین در استان کرمانشاه را لرزاند.

وی اظهار کرد: در پی این حادثه تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به حالت آماده باش درآمدند و یک تیم ارزیاب به منطقه حادثه اعزام وضعیت زرد اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بر اساس ارزیابی های اولیه نیروهای امدادی با وقوع زلزله صبح امروز تاکنون هیچ گونه خسارتی اعلام نشده است.

محمدی از عموم مردم به خصوص مرزنشینان غرب کرمانشاه خواست تا ضمن حفظ خونسردی اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر دریافت کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از موسسه ژئوفیزیک زلزله ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر صبح امروز حوالی قصرشیرین در داخل خاک عراق (خانقین) را لرزاند که این زلزله در۱۹ کیلومتری قصرشیرین، ۱۸کیلومتری خانقین و ۳۴ کیلومتری جلولا در عراق به وقوع پیوست که تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع هرگونه تلفات جانی و مالی در پی وقوع آن گزارش نشده است.

قَصرِشیرین یکی از شهرهای استان کرمانشاه در غرب ایران است.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha