۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85090586
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۲ هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری اقامت کردند

شهرکرد- ایرنا- معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر گفت: در سه شب اخیر ۱۲ هزار مسافر در مراکز اقامتی ، هتل ها و جاذبه های گردشگری این استان اقامت داشتند.

مرتضی محمدیان دهکُردی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این تعداد اقامت در مراکز اقامتی دارای مجوز و زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان چهارمحال و بختیاری و مربوط به روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه شب بوده است.

وی افزود: در این مدت افزون‌بر ۵۰۰ هزار گردشگر و مسافر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

محمدیان تصریح کرد: همچنین از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه جاری ۸۲ هزار و ۲ مسافر در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان چهارمحال و بختیاری آسمان داشته‌اند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی چهار محال و بختیاری عنوان کرد: این استان به‌ لحاظ برخورداری از افزون‌ بر ۸۰۰ جاذبه یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، برای ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران سه هزار و ۶۰۰ تخت در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

هم‌ اینک ۱۳ هتل، چهار هتل‌ آپارتمان، ۵۰ دفتر خدمات مسافرتی، پنج مرکز تفریحی و سرگرمی، ۵۱ اقامتگاه بوم‌گردی، ۲مجتمع گردشگری، یک سایت طبیعت‌گردی، ۷۱ خانه مسافر، ۵۵ سرویس بهداشتی، دو اردوگاه گردشگری، ۲ مجتمع بین‌راهی، پنج سفره‌خانه سنتی و چهار رستوران بین‌راهی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند.

خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قالب ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha