استاندار : ۱۰۰درصد درآمد فروش املاک مازاد دولتی به طرح های عمرانی مازندران اختصاص می یابد

ساری - ایرنا- استاندار مازندران با بیان این که ۱۰۰ درصد درآمد فروش املاک مازاد دولتی برای طرح های زیر ساختی استان سرمایه گذاری می شود، گفت: از محل درآمد مولد سازی می توان تمام زیر ساخت های مازندران تقویت و احیا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در جلسه مولد سازی و فروش املاک مازاد دولتی که با حضور رییس سازمان خصوصی سازی در ساری برگزار شد، افزود : به طور یقین همه حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری استان در طرح فروش املاک مازاد دولتی این خطه رونق خواهد گرفت.

استاندار مازندران با بیان این که طبق دستور سازمان خصوصی سازی صد درصد درآمد فروش املاک مازاد به استان اختصاص می یابد و سرمایه گذاری می شود، ادامه داد: اهلیت بخش خصوصی در اجرای طرح فروش مازاد بسیار مهم است.

حسینی پور با ذکر این نکته برای همه طرح های نیمه تمام استان بسته تامین اعتبار از محل فروش املاک و مولد سازی تعریف می‌شود، اظهارداشت : طرح های زیر بنایی مازندران ازجمله مهار آب که اکنون کشاورزان استان تخت فشار هستند، مهمترین طرح زیر ساختی است.

حسینی پور گفت: باید به طرح های زیر ساختی راه جاده ای و ریلی استان مازندران نیز توجه جدی کرد.

وی با اشاره به این که مولد سازی را باید با دقت انجام دهیم، گفت: در همین راستا کمیته مولد سازی را در استان راه اندازی کردیم.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: تبیین مقررات مولد سازی املاک مازاد در استان در قالب ۱۹۰ مکاتبه اداری برای ۶۰۰ مورد املاک دولتی استان انجام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha