فروش املاک مازاد دولتی به بودجه کشور برای اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی یاری می رساند

ساری - ایرنا - رییس سازمان خصوصی سازی از شناسایی سه هزار و ۸۰۰ ملک دولتی غیر منقول خبر داد و گفت: استفاده از طرح فروش املاک مازاد برای اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی به بودجه کشور یاری می‌رساند.

به گزارش خبر نگار ایرنا حسین قربانزاده روز یکشنبه در جلسه مولد سازی و فروش اموال دولتی در ساری افزود : در مراحل تثبیت مالکیت و ارزش گذاری مولد سازی قرار داریم که اجرای درست آن برای رونق طرح های عمرانی کشور بسیار مهم و اساسی است.

وی اظهار داشت : طرح مولد سازی املاک دولتی به عنوان دارایی راکد و حتی احتکار شده، اهرمی برای رونق تولید و اشتغال استان ها است .

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان این که ارزش افزوده ملک های مازاد استان مازندران بسیار بالا است ، ادامه داد: تقاضا برای تضمین این سرمایه در استان وجود دارد.

قربانزاده گفت: ثروت های ملک های مازاد دولتی مازندران می تواند برای گردشگری و دیگر طرح های زیرساختی استان استفاده کرد .

وی طرح مولد سازی املاک مازاد دولتی را حکم حکومتی توصیف کرد و گفت: هر سه قوه باید حمایت ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان این که مسوولان باید با جدیت این طرح را دنبال کنند ، گفت: با تصمیم نگرفتن این طرح به افراد جامعه ظلم می شود.

وی مشکلات بوروکراسی در کشور را اسب سرکش توصیف کرد و گفت: برای طرح های مازاد دولتی باید بسته رونق تولید تعریف کنید و این پول اصلا به خزانه نمی رود.

وی با اشاره به این که در مورد انفال همه موارد را باید رعایت کنیم، گفت: هفت نماینده از دستگاه های مختلف سه قوه در اجرای طرح مولد سازی املاک مازاد دولتی حضور دارند.

قربانزاده از پیگیری استاندار مازندران در اجرای طرح مولد سازی املاک مازاد دولتی را مطلوب توصیف کرد ، گفت: انقلاب اقتصادی در سال ۱۴۰۲ اجرای طرح مولد سازی و فروش املاک مازاد است.

وی با بیان این که این فقط حدود. یک سال و نیم از اجرای این طرح مانده است، اقتصاد انقلاب امسال استفاده از ارزش های املاک دولتی است.

قربانزاده گفت: برای طرح های زیر ساختی مازندران باید از فرصت فروش املاک دولتی غیر مازاد بیشترین استفاده کرد.

رییس سازمان خصوصی سازی گفت: خلق ثروت جدید از طرح مولد سازی املاک دولتی بسیار مهم و ضروری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha