۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85084723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ باب زورخانه در زنجان فعال است

۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85084723
۱۱ باب زورخانه در زنجان فعال است

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۱۱ باب زورخانه در سطح استان فعال است که از این تعداد سه باب در شهر زنجان قرار دارد.

محمود میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به پیشرفت های کمی و کیفی ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان طی ۱۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مدت یاد شده پیشرفت هایی در شاخص های مختلف داشته ایم و عده ای وضعیت ورزش زورخانه ای زنجان را با استان های دیگر مقایسه می کنند در حالیکه وضعیت این رشته را باید متناسب با امکانات، بودجه و دیگر شاخص ها بررسی کرد.

وی اضافه کرد: در استان زنجان در مقایسه با گذشته اقدامات خوبی برای توسعه این رشته انجام شده است.

این مسوول ورزشی ادامه داد: اغلب ورزشکاران فعال زورخانه ای استان در شهرهای قیدار، سلطانیه، خرمدره و ابهر به دلیل اشتغال به کشاورزی به صورت فصلی در این رشته ورزشی شرکت می کنند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل نمی توان آمار جامعی از شمار ورزشکاران این رشته ورزشی در استان اعلام کرد.

رییس هیات ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان زنجان ادامه داد : در ۱۰ سال گذشته زورخانه شخصی در استان نداشتیم که هم اکنون این مهم محقق شده است و به صورت رایگان به علاقه مندان خدمات ارائه می کند.

وی گفت: با کارهای انجام گرفته ۳۶ مربی ورزش زورخانه ای، مدرک رسمی خود را از فدراسیون دریافت کرده اند که اقدامی مهم محسوب می شود.

این مسوول، عمده برنامه این هیات ورزشی را آموزش به گروه های هدف اعلام و خاطرنشان کرد: این مهم در سال جاری نیز با قوت بیشتری پیگیری می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha