۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85082740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در زنجان فعال است

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبر: 85082740
۱۳ مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در زنجان فعال است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سال گذشته، تعداد مراکز تخصصی ازدواج و خانواده استان به ۱۳ مرکز افزایش یافت که از این تعداد هشت مورد در شهرستان زنجان مستقر است.

جواد بازرگان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در ابهر و یک مرکز نیز در خدابنده فعال است که در سال گذشته کارگاه آموزشی تربیت مربی مهارت های ازدواج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران در آنها برگزار شد.

وی با اشاره به برخی اقدامات این مراکز، اضافه کرد: در مدت یاد شده ۱۰۰ برنامه در هفته ملی ازدواج برگزار شد، همچنین ۹۰ جوان برتر تقدیر شدند، ۱۸۹ کارگاه آموزشی پیش، حین و پس از ازدواج، رویداد آموزشی همنا(هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی) و رویداد استارتآپ ویکند «ایران‌دخت» در استان برگزار شد.

بازرگان گفت: دستیابی به عدد بالاتر از شاخص در تعداد مجوزهای صادر شده برای سمن های جوانان از دیگر اقدامات سال گذشته بوده است.

این مسوول ادامه داد: انتخاب استان زنجان به عنوان دبیرخانه شبکه ملی در حوزه کارآفرینی و توانمندسازی از جمله فرصت مغتنمی برای جوانان این استان است که از ابعاد گوناگون اهمیت زیادی دارد.

وی، هدف از ایجاد این شبکه سازی را هم‌افزایی و تعامل اعضای شبکه در موضوعات تخصصی ذکر کرد که با فعال سازی و ارتقای ظرفیت های کمی و کیفی اعضای شبکه میسر خواهد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در حوزه طرح های ملی نیز از اجرای طرح های فراگیر جوانان، اشتغال و کارآفرینی و اوقات فراغت حمایت شد و بیش از ۹۰ جوان برتر در حوزه های مختلف در سراسر استان به مناسبت هفته جوان تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha