۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85390623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ سازمان مردم نهاد جوان در زنجان فعال است

۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱
کد خبر: 85390623
۵۰ سازمان مردم نهاد جوان در زنجان فعال است

زنجان - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هم اکنون ۵۰ سازمان مردم نهاد متشکل از جوانان ۱۸ تا ۳۵ ساله در استان فعالیت می‌کند.

جواد بازرگان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سازمان ها در موضوعات مختلف تشکیل شده و زیر چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان فعالیت می کنند.

بازرگان افزود: معمولا هفت تا ۹ جوان در هر سمن مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: برای توانمندسازی و هدفمند کردن فعالیت سمن های جوان در سطح کشور و استان برنامه ای به مرحله اجرا درآمد که طی آن شبکه های ۱۴ گانه سمن ها در موضوعات مختلف تشکیل و هر استان دبیرخانه یک شبکه شد.

این مسوول با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته، استان زنجان شاخص های مربوط به کارآفرینی را کسب کرد و توانست دبیرخانه این حوزه را از آن خود کند، گفت: تا کنون در این خصوص چند رویداد بزرگ برگزار و ایده های جوانان در آنها ارائه و بررسی شد.

وی اظهار داشت: تجلیل از جوانان برتر، اصلیترین برنامه گرامیداشت هفته جوان در سراسر کشور است که با عنوان "جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین با شعار جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت"در این استان نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان یکی از حوزه های مهم این اداره کل را بخش مشاوره و هدایت جوانان به سمت ازدواج موفق و فرزندآوری عنوان کرد و گفت:این اداره با ۱۶ مرکز مشاوره تحت حمایت برای ارائه مشاوره های رایگان یا نیم بها به جوانان قبل، حین و پس از ازدواج آنها اقدام می کند.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته در هفته ازدواج امسال نیز با حمایت اداره کل و دیگر ادارات استان، جشن های وصال هشت گانه در سراسر استان برگزار و زوج های جوان راهی زندگی شدند.

تا ششم اسفنند سال جاری مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)، به عنوان هفته جوان نام‌گذاری شده است و در این هفته برنامه‌های متعددی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha