۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85066627
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

بیشترین تصادفات تا ۳۰ کیلومتری شهرهای زنجان اتفاق می‌افتد

زنجان- ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: بیشترین تصادفات تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می‌افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

سرهنگ مهدی میناخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت کنونی جاده های استان، افزود: تردد در تمامی جاده های استان روان و عادی گزارش شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز بارش ها به رانندگان توصیه می شود با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه است.

وی با اشاره به حوادث جاده ای استان، گفت: وقوع تصادف یک دستگاه سواری با گاردیل در کیلومتر ۱۵ جاده بیجار به زنجان طی روز جاری یک فوتی داشت و در مجموع از آغاز طرح نوروزی تاکنون میزان کشته ها روند افزایشی را نشان می دهد.

این مسوول علت بروز این حادثه را بی توجهی راننده به جلو، خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و گفت: بی توجهی به نکات ایمنی طی روزهای گذشته بروز تصادفات تلخ فوت شهروندان را رقم زده است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha